logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór aparatu do zdjęć zmian skórnych (makro) do 1000 zł dla amatorów

bucler 04 Gru 2014 07:37 1257 3
REKLAMA
  • #1 14190422
    bucler
    Poziom 1  
    Witam.
    Jestem lekarzem i zostałem obarczony misją wybory aparatu przeznaczonego do robienia zdjęć zmian na skórze u pacjentów naszego ośodka. Zupełnie nie znam się na tym i dlatego bardzo proszę o pomoc. Budżet to max 1000 zł i niestety nie można go przekroczyć.
    Zdjęcia będą dotyczyć różnego typu zmian (wysypka etc) na skórze i będą wykonywane przez zupełnych amatorów, bez statywu, specjalnego oświetlenia etc.
    Nie jestem pewny, czy w tej sytuacji wybór sprzętu ma jakieś szczególne znaczenie.
  • REKLAMA
  • #2 14190447
    TvWidget
    Poziom 39  
    Ocena: 700
    Zobacz jak wyglądają takie tanie proste mikroskopy USB na Allegro.
    Mają trzy bardzo ważne cechy dla tego typu zdjęć:
    - zapewniają odpowiednią odległość do oglądanego obiektu
    - zapewniają równoległość matrycy kamery względem oglądanego obiektu
    - zapewniają odpowiednie oświetlenie
    Jeśli chcesz wykonywać zdjęcia małych obiektów o wielkości znaczka pocztowego to musisz mieć aparat lub kamerę o takiej konstrukcji. Dla większych wystarczy standardowy aparat ew. z oświetlaczem zakładanym na obiektyw.
  • REKLAMA
  • #3 14190481
    Futrzaczek

VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 522
    TvWidget napisał:
    - zapewniają odpowiednią odległość do oglądanego obiektu

Tyle, że dotykałbyś obudową tego mikroskopu chorej skóry, co może powodować przenoszenie się chorób między pacjentami.

bucler napisał:
    Zdjęcia będą dotyczyć różnego typu zmian (wysypka etc) na skórze i będą wykonywane przez zupełnych amatorów, bez statywu, specjalnego oświetlenia etc.