Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Asus K50I - Zawiesza się po kilku godzinach pracy.

blacha1987 04 Sty 2015 18:21 1668 29
  • #1 04 Sty 2015 18:21
    blacha1987
    Poziom 12  

Witam. Po ok 2-3 godz pracy przy oglądaniu filmów na Youtube, bądź przeglądania stron www,, laptop się zawiesza i nie reaguje na żadne kombinacje przycisków. Co mu dolega?

Dane laptopa :
    - Win 7, procesor Pentium Dual-Core T4500, 4 GB RAM, Karta graficzna GeForce GT320M.

Obrazy z pracy laptopa

Obraz dysku

0 29
  • #2 04 Sty 2015 19:06
    zerbatin
    Poziom 23  

Temperatury OK. W dysku widzę nieprawidłowy parametr:
    Czas potrzebny do rozkręcenia talerzy dysków.

Proponuję sprawdzić na boot-owalnej wersji Linux-a czy problem występuje.

0
  • #3 04 Sty 2015 19:10
    blacha1987
    Poziom 12  

Co to jest to bootowanie ? i jak to się robi ..? Jestem laikiem

0
  • #4 04 Sty 2015 19:56
    zerbatin
    Poziom 23  

Oznacza to nagraną na płytę, lub pendrive-a, uruchomioną, ale nie instalowaną. Ściągasz Linux-a z sieci, nagrywasz, resetujesz komputer i uruchamiasz Linux-a z płyty.

0
  • #5 05 Sty 2015 10:22
    blacha1987
    Poziom 12  

Problem na Linuksie nadal występuje.

0
  • #6 05 Sty 2015 23:08
    zerbatin
    Poziom 23  

Proponuję memtest i przeskanowanie dysku programem Victoria.

0
  • #7 05 Sty 2015 23:35
    blacha1987
    Poziom 12  

Po uciśnięciu start wyskakuje taki komunikat

0
  • #8 05 Sty 2015 23:44
    zerbatin
    Poziom 23  

To chociaż daj zakładki Standard i SMART.

0
  • #9 06 Sty 2015 11:37
    blacha1987
    Poziom 12  

Standard

Smart

0
  • #10 09 Sty 2015 20:19
    blacha1987
    Poziom 12  

Dzisiaj znowu się zawiesił. Podrzucam temp przy jakiej mniej więcej to zrobił bo program uruchomiłem po restarcie systemu. Dodam jeszcze że dosyć sporo nagrzewa się obudowa laptopa od strony klawiatury w miejscu wentylatora procesora.

0