Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer do około 600zł +/-

Kanguros23 14 Sty 2015 01:12 1092 9
  • #1 14 Sty 2015 01:12
    Kanguros23
    Poziom 5  

Witam, potrzebuję nowego komputera w niskiej cenie(niestety tylko taką dysponuję) bez monitora. Mógłby mi ktoś doradzić, wrzucić jakiś link np z allegro? JESTEM KOMPLETNIE ZIELONY W TYCH TEMATACH :?: :!: Niechciałbym nic dokupować, wymieniać, coś żeby dawało po prostu radę. Zależy mi głownie na grach, ale tych starszych. Tutaj podaję wymagania z najbardziej interesującego mnie tytułu  System: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8
     Procesor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
     RAM: 4GB
     Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 lub lepsza z 768 MB+ of VRAM (Kompatybilna z DirectX 11)
     Dysk twardy: 10 GB wolnego miejsca

Jest możliwe znalezienie czegoś takiego w tej cenie? Dziękuje za pomoc ;)
    Do usłyszenia.

@edit - Co myślicie np o tym? http://allegro.pl/gordon-intel-2-x-2-8ghz-4gb-160gb-hd-win7-i4880801422.html

0 9
  • #2 14 Sty 2015 01:50
    dt1
    Moderator - Komputery Serwis

Witaj,
    Znając specyfikację poszukaj zestawy używane sprzedawane przez osoby prywatne (nie przez firmy, które handlują szmelcem - przykład jeden już sam znalazłeś). Na I5-7xx, ewentualnie Phenom II X4 945/955/965/960T szukaj. Wydaje mi się jednak, że przy tak małym budżecie może to być trudne/niemożliwe, w szczególności że do zestawu oczekujesz jeszcze dość mocnej karty graficznej. Dopiero z podwojonym budżetem można zaczynać myśleć o czymkolwiek do gier - i i tak szału na pewno nie będzie.