Witam
Zgłaszam się z prośba o pomoc w napisaniu programu do warzelni piwa. Jestem zielony z pisania w arduino. W załączniku podsyłam schemacik
Wiec tak napisze co i jak.
Urządzenie ma składać się z 3 sekcji :
1-wyświetlacz
2-proste sterowanie 3 przyciski
3-termoregulator oparty o ds18b20 (program już mam z wcześniejszego projektu ale nie wiem jak go połączyć z reszta)
Menu programu :
Po uruchomieniu urządzenie pyta się ile kroków chcemy wykonać, wybieramy ilość na klawiaturze
Wtedy program przechodzi do programowania każdego kroku:
1 parametr temperatura
2 parametr czas
po zaprogramowaniu program startuje
Zasada działania:
Powiedzmy ze zaprogramowaliśmy 3 kroki
1 30'C 10min
2 40'C 15min
3 65'C 5min
Program zaczyna od 1 termoregulator uruchamia przekaźnik który daje prąd na grzałkę. Temperatura dochodzi do 30'C w tym momencie zaczyna się odliczanie 10min po upłynięciu czasu program przechodzi do kroku 2... itd
Termoregulator musi działać przez cały czas gdy wykonywane są kroki a czas może być startowany od momentu gdy pierwszy raz wystąpi zadana temperatura
Piny ze schematu:
przyciski:
up 7
ok 8
down 6
czujnik temperatury 9
przekaźnik 10
wyświetlacz 12 11 10 5 4 3 2
Zgłaszam się z prośba o pomoc w napisaniu programu do warzelni piwa. Jestem zielony z pisania w arduino. W załączniku podsyłam schemacik
Wiec tak napisze co i jak.
Urządzenie ma składać się z 3 sekcji :
1-wyświetlacz
2-proste sterowanie 3 przyciski
3-termoregulator oparty o ds18b20 (program już mam z wcześniejszego projektu ale nie wiem jak go połączyć z reszta)
Menu programu :
Po uruchomieniu urządzenie pyta się ile kroków chcemy wykonać, wybieramy ilość na klawiaturze
Wtedy program przechodzi do programowania każdego kroku:
1 parametr temperatura
2 parametr czas
po zaprogramowaniu program startuje
Zasada działania:
Powiedzmy ze zaprogramowaliśmy 3 kroki
1 30'C 10min
2 40'C 15min
3 65'C 5min