logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jaki temat wybrać na pracę inżynierską, aby było to przydatne i praktyczne?

arkwyl 18 Lut 2015 17:19 2679 10
REKLAMA
  • #1 14452140
    arkwyl
    Poziom 22  
    Ocena: 46
    Witam.
    Jestem studentem mechatroniki i mam problem z wyborem odpowiedniego tematu na prace inżynierską. Problem sprawia mi to że nie chce wymyślać koła od nowa i ciągle szukam czegoś co rzeczywiście byłoby przydatne a czego nie na tą chwile nie ma.
    Proszę o pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 14452253
    3ssslawek
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Proponuje na temat egzoszkieletów które miały by przywracać osobom niepełnosprawnym poruszanie się, dla mnie ciekawy temat:)
  • REKLAMA
  • #3 14452259
    mlewan
    Poziom 20  
    Ocena: 92
    Drony - ostatnia chwila zanim ten rynek uzyska odpowiednie regulacje prawne i zaczną go obsadzać wielkie firmy.
  • #4 14454188
    StanislawK
    Poziom 14  
    Ocena: 4
    @arkwyl, ale i tak co stworzysz nie będzie twoje tylko uczelni więc kolejny termometr będzie okej.
  • REKLAMA
  • #5 14454231
    mlewan
    Poziom 20  
    Sądzę że praca inżynierska powinna stanowić pewne ukierunkowanie na przyszłą pracę zawodową, nawet jeśli nie będzie to nowy patent.
  • REKLAMA
  • #6 14455531
    arkwyl
    Poziom 22  
    Dziękuje za odpowiedzi.