logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Arduino Uno - Projekt termometru, ciągły błąd kompilacji

adam2522 24 Lut 2015 08:57 1884 4
REKLAMA
  • #1 14471530
    adam2522
    Poziom 10  
    Ocena: 7
    Witam!
    Chciałem zrobić termometr którego projekt znajduje się tutaj

http://www.instructables.com/id/Clock-with-termometer-using-Arduino-i2c-16x2-lcd-D/

Niestety napotykam na ciągłe błędy. Mam ciągle błąd kompilacji na poziomie "void afisare_temperatura()" tak jak by czegoś brakowało przed klamrą kończącą. Niestety jestem bardzo początkujący w Arduino więc czy ktoś mógłby mi pomóc? Bardzo potrzebuję tego typu termometru do projektu, a niestety od kiedy wziąłem na warsztat ten projekt napotykam na ciągłe błędy.

Dodatkowo po pewnym czasie zaczął się pojawiać błąd którego wcześniej nie było

Arduino Uno - Projekt termometru, ciągły błąd kompilacji
  • REKLAMA
  • #2 14476256
    Walentynka
    Poziom 14  
    Ocena: 21
    Wklej kod programu, nawet jeśli tylko przekopiowałeś z projektu, będziemy działać.
  • REKLAMA
  • #3 14480894
    adam2522
    Poziom 10  
    z kodem powoli dałem sobie radę, już wiem gdzie był błąd polegał na tym że po otwarciu programu do arduino wyświetla się coś takiego
    Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Nie zauważyłem że wklejając kod to się nie kasuje.

Ale mam inną prośbę, czy ktoś po zdjęciu może dojść jak wygląda schemat? Bo kompletnie nie wiem jak to wszystko ze sobą bez tej płytki prototypowej podłączyć
  • REKLAMA
  • #4 14507789
    andrzej55
    Poziom 37  
    Ocena: 373
    Autor podłączenie opisał :RTC i wyświetlacz i2c LCD są podłączone do A4 pin (SDA) oraz A5(SCL).
    Czujnik DHT11 jest podłączony na D2 pin. DHT11 posiada 4 piny, z czego tylko 3 są w użyciu. Pierwszy do Vcc, drugi data a czwarty pin do masy.
    Takie tłumaczenie na szybko :D
  • #5 14509575
    adam2522
    Poziom 10