Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samsung R720H artefakty na matrycy - wymiana bga czy reballing

farosz1992 03 Mar 2015 21:55 2667 19
    farosz1992
    Level 8  
    Witam, problem jak w temacie - domyślam się że to układ graficzny powoduje problem. Jednak mam kilka pytań.

Samsung R720H artefakty na matrycy - wymiana bga czy reballing Samsung R720H artefakty na matrycy - wymiana bga czy reballing

Może na wstępie - czy na artefakty reballing będzie skuteczny, czy konieczna wymiana chipsetu.

Od jakiegoś czasu interesuję się tematyką napraw laptopów - do tej pory takie prostsze czynności wykonywałem jak lutowanie gniazd zasilania, wymiana zbitej matrycy, taśmy, wymiana obudowy itd, itp.
    Studiuję informatykę, trochę elektroniki, fizyki itp z racji tego już przerobione i jakieś podstawy można powiedzieć, że mam.