logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak stworzyć prostą stronę internetową dla sklepu zielarskiego?

wujek2381 26 Kwi 2015 23:26 1872 12
REKLAMA
  • #1 14648802
    wujek2381
    Poziom 9  
    Ocena: 3
    Witam prowadzę sklep zielarski i chyba czas na prezentacje asortymentu za pomocą strony internetowej. Nie znam się na tym zupełnie ale wykupiłem już domenę i wiem że będzie potrzebny hosting. Chciał bym taka stronkę sam stworzyć ma zawierać logo firmy, formularz kontaktowy dane o ofercie i sklepie oraz kilkanaście zdjęć z produktami wraz z krótkim opisem i ceną. Nie chciał bym aby na mojej stronie wyświetlały się obce reklamy i jako ze się na tym nie znam chciałem użyć WebSite lub Artisteer ale tam podobno nie da się edytować treści strony tylko wszystko trzeba wgrywać od nowa ( muszę zmieniać asortyment i ceny- dodam że nie chce stworzyć sklepu internetowego tylko coś na zasadzie że ktoś zobaczy i przyjedzie lub zamówi telefonicznie). A czy w WordPresie mimo tego że służy głownie do blogów da się taka prosta stronkę stworzyć i następnie edytować oczywiście na mojej domenie i hostingu. Wszystkie pomysły i podpowiedzi mile widziane z góry dziękuje za odpowiedzi
  • REKLAMA
  • #2 14648870
    gielo33
    Poziom 12  
    Ocena: 21
    Proponuję jakiś tańszy hosting z obsługą baz danych MySQL, php. Stronę proponuję postawić na Wordpress. Jest to taki skrypt dzięki któremu w dość prosty sposób zbudujesz stronę , posiada masę rozszerzeń i szablonów graficznych, więc gdyby coś było trzeba, to na 99% znajdziesz gotowca. Instaluje się to banalnie prosto, w sieci jest też masę opisów jak to zrobić krok po kroku. Co ważne skrypt jest także w j. polskim.
  • #3 14649275
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #4 14649290
    Stefan1121
    Poziom 20  
    Ocena: 81
    Ja osobiście proponowałbym Joomle, wiele szablonów i nie koniecznie pod bloga.