logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Import - Chiny jak to w zasadzie wygląda

lisukup 03 Maj 2015 22:38 1350 6
REKLAMA
  • #1 14666346
    lisukup
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Z racji że na pewno jest tutaj więcej lub mniej osób zajmujących się importem, postanowiłem że napiszę tutaj tego posta, zacznę od początku:

Witam, jestem studentem, chciałbym otworzyć na boku sklep internetowy, a raczej po prostu "spróbować" . Towar chciałbym zamawiać po 30 - 200szt bezpośrednio w chinach itp, paczką pocztową lotniczą, konkretnie były bo to układy elektroniczne nie będące samodzielnym urządzeniem (z tego co wywnioskowałem nie jest konieczny dla nich certyfikat CE, lecz proszę mnie skorygować jeżeli jest inaczej).
    Nasuwają mi się następujące pytania:

Czy jeżeli przesyłka zostanie zatrzymana i zostanie naliczone cło oraz Vat, czy jest to wtedy prawidłowa forma odprawy celnej? Czy powinno być to przeprowadzone bardziej "elegancko"?

W momencie gdy zamawiam np kilka sztuk z ebay'a do dalszej odsprzedaży, czy bezwzględnie muszę posiadać fakturę od chińczyka? Czy jest jakiś inny sposób na to?

Z góry przepraszam jeżeli te pytania są po prostu "głupie" ale dopiero zaczynam i jestem zielony.

dziękuję za wszelkie odpowiedzi!
  • REKLAMA
  • #2 14666497
    telecaster1951
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 816
    lisukup napisał:

Czy jeżeli przesyłka zostanie zatrzymana i zostanie naliczone cło oraz Vat, czy jest to wtedy prawidłowa forma odprawy celnej? Czy powinno być to przeprowadzone bardziej "elegancko"?
    Co masz na myśli?
    lisukup napisał:

W momencie gdy zamawiam np kilka sztuk z ebay'a do dalszej odsprzedaży, czy bezwzględnie muszę posiadać fakturę od chińczyka? Czy jest jakiś inny sposób na to?
    Jeżeli robisz to legalnie, to jak to zaksięgujesz bez faktur? A jeżeli to robisz nielegalnie, to nie przyznawaj się lepiej.
  • REKLAMA