logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Willem 4.0 - nieprawidłowy odczyt pamięci Eprom 27C256, różnice w danych

Mietek18 24 Maj 2005 10:01 2151 6
REKLAMA
  • #1 1520292
    Mietek18
    Poziom 2  
    Witam. Jestem w posiadaniu programatora Willem w wersji 4.0 zakupiony w firmie Telwis. Mam problem (na razie) z odczytem pamięci Eprom 27C256 i innych z tej rodziny. Problem polega na tym że po każdym odczycie zawartość odczytanej pamięci różni w niewielkim stopniu. Co może być przyczyną?
  • REKLAMA
  • #2 1520588
    99none
    Poziom 19  
    Ocena: 11
    witam,

- wg. instrukcji ze strony Willema, takie odczyty świadczą o "brudnej" podstawce ZIF.
    - a napiecie VCC jest poprawne, i wynosi 5, 5,6 lub 6.2 V.
  • REKLAMA
  • #3 1521066
    Mietek18
    Poziom 2  
    Podstawka raczej jest czysta bo źle się czyta zarówno podstawce ZIF jak i PLLC32. Co do napięcia to nie wiem muszę sprawdzić
  • REKLAMA
  • #4 1525648
    gzresiek
    Poziom 20  
    Ocena: 29
    Też mam programator-samoróbkę, nie jest to willem, ale też nie czyta normalnie pamęci z tej rodziny. Nie jest to wina podstawki przynajmniej u mnie. Dużo ludzi
    mi pomagało, sporo godzin nad tym prześlęczałem i nic. Co do innych kości sprawuje się dobrze.
  • #5 1525794
    99none
    Poziom 19  
    Ocena: 11
    - wg. dokumentacji podczas programowania kośc potrzebuje napięcia 6.5 v -0.1
    - dość mały margines napiecia.
    - może tu jest problem ?
  • #6 1526273
    Mikippp
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 30
    Skoro problem jest z odczytem... to może "szybkość" odczytu jest zbyt duża dla tego konkretnego układu...
    Ta pamięć 27C256 jest jakiego producenta i o jakim czasie dostępu???
    Pamięci 27C256 produkowane były z bardzo różnymi czasami dostępu...