logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Błąd 0xc000000f przy uruchamianiu Lenovo G780 z Windows 8 – jak naprawić?

BaoLee 29 Maj 2015 18:30 2865 6
REKLAMA
  • #1 14730837
    BaoLee
    Poziom 9  
    Ocena: 2
    Witam,

przeczytałem wiele tematów, ale żaden mi nie pomógł.

Mój problem dotyczy windows boot manager, mianowicie problemu w laptopie lenovo g780.
    komputer działał normalnie na win 8, włączyłem go jak zwykle i..

status: 0xc000000f
    File: \boot\bcd

nie mogę uruchomić biosu, wkładam płytkę od win 7, żeby spróbować naprawić..
    płytka od win 8 też nie daje efektu.

Jak to naprawić? dodam, iż jestem zielony
  • REKLAMA
  • #2 14730952
    matrixneo007
    Poziom 30  
    Ocena: 189
    Tego próbowałeś nieraz trzeba kilka razy.
    Umieść dysk instalacyjny systemu Windows w stacji dysków, a następnie uruchom komputer.
    Naciśnij klawisz po wyświetleniu komunikatu Naciśnij dowolny klawisz, aby uruchomić komputer z dysku CD lub DVD.
    Jeśli komputer nie wykryje nośnika automatycznie
    Wybierz język, czas, walutę i klawiaturę lub inną metodę wprowadzania informacji, a następnie kliknij przycisk Dalej.
    Kliknij pozycję Napraw komputer.
    W oknie dialogowym Opcje odzyskiwania systemu wybierz dysk z instalacją systemu Windows, a następnie kliknij przycisk Dalej.
    W oknie dialogowym Opcje odzyskiwania systemu kliknij pozycję Napraw komputer.
    Kliknij nazwę systemu operacyjnego, który chcesz naprawić, a następnie kliknij przycisk Dalej.
    W oknie dialogowym Opcje odzyskiwania systemu kliknij pozycję Naprawa systemu podczas uruchamiania.

Umieść dysk instalacyjny systemu Windows w stacji dysków, a następnie uruchom komputer.
    Naciśnij klawisz po wyświetleniu komunikatu Naciśnij dowolny klawisz, aby uruchomić komputer z dysku CD lub DVD.
    Jeśli komputer nie wykryje nośnika automatycznie