logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Canon EOS 1200D+18-55 mm DC III czy Nikon D3200 18-55 VR II

xsunrise 16 Cze 2015 12:18 3369 25
REKLAMA
  • #1 14775515
    xsunrise
    Poziom 8  
    Ocena: 1
    Witam wszystkich serdecznie :)
    Przymierzam się do zakupu lustrzanki, jestem amatorką jeśli chodzi o fotografię ;) Do tej pory używałam aparatu kompaktowego, ale chciałabym przerzucić się na lustrzankę. Jestem troszkę zielona w tym temacie, dlatego chciałam prosić o radę :) Mój budżet jest niewielki ok. 1500 zł, wiec wybór padł na Canon EOS 1200D+18-55 mm DC III oraz Nikon D3200 18-55 VR II - i tu zaczynają się schody ;) Który z nich jest lepszy, który warto kupić? Nikon ma lepszą rozdzielczość, ale może jednak warto zainwestować w canona? Bardzo proszę o radę ;) Jestem amatorką, więc nie potrzebuję profesjonalnych funkcji w lustrzance, ale chciałabym wiedzieć, który z tych dwóch aparatów warto wybrać :) Będę wdzięczna za każdą wskazówkę i opinię :)

Gdzie ewentualnie mogłabym zobaczyć przykładowe zdjęcia wykonane tymi dwoma lustrzankami? ;)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 14775590
    emill
    Poziom 13  
    Ocena: 5
    Witaj,

Gdy ja rok temu kupowałem z podobnej półki aparat zastanawiałem się nad Nikonem d5100 lub Canonem 700D, to też czytałem chyba każde forum foto i w sumie z odpowiedzi było 50/50... Każdy chwalił swoje.

Najwięcej dało mi zwyczajne w sklepie wzięcie do ręki i jednego i drugiego, "pomacanie" pooglądanie menu itp. i wybór padł na Nikona, czego dzisiaj nie żałuję. Mam też czasem do czynienia z Canonem 700 i np. dla mnie osobiście układ menu, funkcji jest dużo bardziej intuicyjny w Nikonie, a w Canonie czuję się zagubiony, trudno mi szybko znaleźć to czego chcę (może kwestia przyzwyczajenia...).