Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes actros - momenty dokręcania silnik

19 Cze 2015 20:42 7590 9
  • Poziom 13  
    Witam wszystkich potrzebuje momenty dokręcania głowicy,klawiatury,koła zamachowego, miski olejowej,luzy zaworowe do mercedesa actrosa 1844 MP3 z góry dziekuje.
  • Poziom 13  
    Nikt nie pomoże ??
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    Dziękuje bardzo za informacje :)
  • Poziom 13  
    bodek434 mógł byś mi poddać jeszcze momenty dokręcania wtrysków i pomp? Byl bym wdzięczny
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista - układy wtrysku Diesel
    bodek434 napisał:
    Dokręć jarzma wtrysków na 50 Nm i następnie dokręć króćce na 40 do 45 Nm. Wszystkie z tą samą

    Ja dokrecam 45Nm jarzma, i 30-35Nm króćce. Wcześniej smaruje uszczelki i gwint smarem lub olejem. Chodzi o zmniejszenie ryzyka zakleszczenia iglicy wtryskiwacza a są one bezprzelewowe i bardziej podatne na blokowanie
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 3  
    Witam. Mam problem z moim Mercedesem Actrosem 1844 rok 2010. Po remoncie silnika (wymianie korbowodu, który pękł) zaczął cieknąć olej spod miski olejowej. Raz ją zdjąłem założyłem nową uszczelkę i dokręciłem kluczem dynamometrycznym na chyba 45 Nm, kolejność od środka dłuższego boku na zewnątrz. Mimo to nadal cieknie olej. Zdjąłem miskę jeszcze raz żeby dokładnie obejrzeć czy nie jest pęknięta czy coś. Stwierdziłem, że nie jest pęknięta. Jedyne co zauważyłem to to, że prawy tylny róg (od strony skrzyni) jest trochę niżej, tzn jak przyłożyłem poziomicę to widać, że w tym narożniku brzeg miski jest niżej czyli jest mniejszy docisk. Zamówiłem nową miskę i w niej jest tak samo.
    Co z tym zrobić? Może dokręcać śruby w jakieś innej kolejności. Proszę o pomoc.
  • Poziom 10  
    W narożnikach miski masz uszczelkę szerszą w skośne prążki. W tych miejscach daje się dodatkową pastę uszczelniającą. Śruby smaruje się klejem uszczelniającym, bo otwory gwintowane w bloku są na wylot do skrzyni korbowej.