Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Fabryka Prądu
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wiertarka Parkside PSBM 850 - Nie działa regulacja prędkości w włączniku

06 Wrz 2015 19:32 2814 7
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich.
    Wczoraj podczas wiercenia otworów w profilach stalowych przestała działać regulacja prędkości obrotów w wiertarce Wiertarka Parkside PSBM 850. W tej wiertarce regulacja prędkości działa(ła) w przycisku (im mocniej wciśniesz tym szybciej się kręci) oraz w dodatkowym pokrętle. Obie funkcje przestały działać i wiertarka włącza się tylko na pełne obroty.
    Nie znam się na naprawach sprzętu, ale wydaje mi się, że jest to uszkodzony włącznik o symbolu FA2-6/1BE(E).
    Gdzie można kupić taki włącznik albo jakiś odpowiednik?
  • Fabryka Prądu

• VIP Zasłużony dla elektroda
    Sprawdż tu:
    www.selmex.pl/go.live.php/PL-H58/WebShop.html?type=SOTQ%3D&ref=SNw%3D%3D

Katalog włączników:

PS. Często udało mi się taki naprawić/ potencjometr/ triak!
  • Poziom 26  
    mateusch napisał:
    ..wydaje mi się, że jest to uszkodzony włącznik o symbolu FA2-6/1BE(E).Gdzie można kupić taki włącznik albo jakiś odpowiednik?
    Wpisując w netowej wyszukiwarce typ tego wyłącznika otrzymujesz sporą ilośc linków i do sklepów i do aukcji. Jest to bardzo popularny łącznik stosowany w praktycznie wszystkich wiertarkach made in China, czy wszystkich poniżej 150 zł. Marny jest w nim mechanizm, a wchodzące w jego skład małej wielkości elementy wysypują się po rozebraniu. Trzeba dać te 20 parę złotych, a najlepiej przy jedynych kosztach przesyłki kupić 2 szt. - będziesz miał zapas :|
    Pozdrawiam
  • Fabryka Prądu
  • Poziom 10  
    101pawel napisał:
    Wpisując w netowej wyszukiwarce typ tego wyłącznika otrzymujesz sporą ilośc linków i do sklepów i do aukcji.

No właśnie nie. Sporo jest FA2-6/1BEK a nie FA2-6/1BE(E)
    Jeśli znalazłeś ten model podaj linka.
  • Poziom 26