logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Xerox Workcentre 7132 - Błąd 089-311, brak koloru po wymianie pasa transmisyjnego

dudek_killer 05 Paź 2015 12:24 1476 5
REKLAMA
  • #1 15043844
    dudek_killer
    Poziom 9  
    Ocena: 2
    Witam.
    Niedawno w tej drukarce wyskoczył błąd 089-311, przeczytałem że jest to związane z pasem transmisyjnym. Zamówiłem go, wymieniłem jednak po tym zabiegu drukarka drukuje tylko na czarno biało, nie drukuje w ogóle koloru.
    I moje pytanie jest takie co mogłem zrobić źle ? Czy może popsuło się coś jeszcze razem z pasem ?
    Od razu uprzedzam że jestem laikiem w tych sprawach.
    Z góry dziękuje za udzieloną pomoc i pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 15045707
    piotr_krak
    Poziom 25  
    Ocena: 57
    A wystarczyło przeczyścić czujnik pod pasem i zobaczyć stan odblaskowych nalepek na pasie w jakim są stanie oraz czy pas leży po środku rolek na których się przesuwa.
    Teraz to zostaje serwis.
    Bo na 100% nam nie powiesz czy pas zamontowałeś poprawnie, strzela coś przy wydruku czy chodzi w miarę cicho. Pas jest dobrze naciągnięty? A wydruki czarno-białe nie są rozmazane? Wydruk puściłeś w kolorze przypadkiem ktoś w sterowniku nie zablokował Ci wydruk w kolorze szarości? Tak więc ciężko Ci coś doradzić bo nie wiemy czy wymiana pasa została dokonana poprawnie, ale skoro drukuje w BW znaczyło by że kontakt z pasem jest. Sprawdź ksero kolorowe z szyby.
  • REKLAMA
  • #3 15046444
    dudek_killer
    Poziom 9  
    Podczas druku nic nie strzela ani nic nie puka chodzi normalnie, pas jest dobrze naciagniety. Wydruki czarno białe są bardzo dobrej jakości, sterownik nic nie blokuje bo podczas kopiowania tez nie drukuje koloru (poprostu są białe miejsca). Zauważyłem że toner zostaje na pasie, nie jest przenoszony na kartkę. Może ktoś ma jakiś pomysł ?

edit: