logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

OZAS Minimag 241 - opinie i cena za migomat do domowego warsztatu

michal__b1 07 Paź 2015 08:49 3543 3
REKLAMA
  • #1 15048181
    michal__b1
    Poziom 8  
    Witam,
    Pisałem już na tym forum w innym dziale ale niestety nie dostałem odpowiedzi dlatego postanowiłem tu napisać. Mam nadzieję, że będziecie wstanie coś doradzić :). Poszukuję migomatu do domowego warsztatu. Mam okazję kupić OZAS Minimag 241. Nie mam doświadczenia z tego typu urządzeniami (puki co amatorsko spawałem tylko spawarka elektrodową). Maksymalna grubość stali jaką spawam to 6mm chociaż zazwyczaj jest to cienka blacha 2-3mm. Chciałbym Was zapytać czy mieliście styczność z tym modelem OZASa i jakie są Wasze doświadczenia? Czy warto ten sprzęt kupić? Jaka jest Waszym zdaniem dobra cena za taki sprzęt? Mam okazję kupić go za 2200zł bez butli (model bez wyświetlacza cyfrowego i synergii) i zastanawiam się czy warto. Będę wdzięczny za opinie.

Dziękuję wszystkim i pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 15050836
    Nix
    Poziom 21  
    Ocena: 189
    Generalnie to dość starej daty Mig, ale porządnie zrobiony i dlatego wytrzymały i długowieczny, powinien długo jeszcze działać.

Do Twoich zastosowań jak najbardziej się nadaje, inna kwestia jak wycenić takie urządzenie-nie znam cen takich używek, ale wiadomo że zależy ona od stanu (rocznika mniej) urządzenia.

pzdr! Nix
  • REKLAMA
  • #3 15050945
    michal__b1
    Poziom 8  
    Właśnie o to mi chodziło. Wolę kupić polski stary wytrzymały sprzęt niż nowego chińskiego miga który się spali przy najbliższej okazji a będzie kosztował podobnie. Dzięki za pomoc i pozdrawiam
  • #4 15052292
    Nix
    Poziom 21  
    Ocena: 189