logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zdjąć sim-lock z telefonu Nokia 6100? Komunikat o ograniczeniach

flancuz 11 Cze 2005 11:37 969 6
REKLAMA
  • #1 1568341
    flancuz
    Poziom 11  
    Witam!
    Mam problem ze ściągnięciem sim-locka z telefonu 6100... Pokazuje mi komunikat że niemożna cofnąć ograniczeń... O co w tym chodzi?? PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ jestem początkujący w tych sprawach
    Z GÓRY DZIĘKUJĘ
  • REKLAMA
  • #2 1568349
    krys1
    Poziom 23  
    Ocena: 6
    a czym sciagales a telefon jest legalny??
  • REKLAMA
  • #3 1568427
    tino2003
    Admin grupy GSM
    Ocena: 2084
    Zapewne próbujesz ściągnąć smoka kalkulatorem i jeżeli wyskakuje taki komunikat to znaczy że tylko poprzez kabel i np. Tornado
  • REKLAMA
  • #4 1569549
    flancuz
    Poziom 11  
    Telefon LEGALNY ma jeszcze gwarancje... Więc tylko kablem?? Ja sciągam KALKULATOREM... ostatnio sciagalem tez z NOKi 6100 i poszło a przy tej nieidzie
  • Pomocny post
    #5 1569593
    tino2003
    Admin grupy GSM
    Ocena: 2084
    No właśnie z takiej samej już poszło a z tej nie idzie, świadczy o tym że albo ma inną wersję softu, albo ktoś już próbował kalkulatorem i wprowadził kilka razy błędny kod i teraz fonik pójdzie tylko kabelkiem. 100% że nie ściągniesz już simlocka kalkulatorem jeżeli wyskakuje taki komunikat jak pisałeś. pozdr
  • REKLAMA
  • #6 1569709
    macek
    Poziom 24  
    Ocena: 19
    Jak jest taki komunikat to masz juz liczniki poblokowane. I nie sciagniesz kalkiem. Zapraszan do serwisu:D. I nie probij nawet pytac o kabelek czycos takiego. Jest opcja szukaj, Bylo milion razy
  • #7 1570484
    piterFX
    Poziom 27  
    Ocena: 23
    jak dobrze ze juz niedługo te kalkulatroki pujda do kosza i zdejmmowanie w serwisach znowu bendzie na to czzekam

Podsumowanie tematu