Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford Focus mk1 tddi - pisczący pasek klinowy.

01 Dec 2015 11:50 6480 18
  • #1
    User removed account
    User removed account  
  • #2
    DamianVWB5
    Level 19  
    Mi kiedyś też piszczał pasek(wieloklin) w e36. Różnych sposobów próbowałem, od smarowania paska sprayem do pasków do wymiany koła pasowego alternatora. Wymiana paska nie pomogła, wymiana koła pasowego nie pomogła. Okazało sie ze koło pasowe pompy wspomagania było tak śliskie i wygładzone ze nie obracało się jednakowo z innymi napędami. Pomógł mi w tym mały trójkątny pilnik do metalu którym lekko przetarłem każdy kanał dookoła i jak ręką odjął. Skończył się pisk i jargolenie bo koło miało dobre zaczepienie na pasku :)
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    DamianVWB5
    Level 19  
    Nie szkoda Ci paska niszczyć olejem? Chyba ze stary. Przejrzyj kola bo to więcej jak pewne ze któreś jest mocno wytarte i nie ma dobrego zaczepienia do paska i sie slizga. Musisz się wsłuchać i zlokalizować które koło lub przejrzyj każde to widać po stopniu zuzycia. Przy okazji sprawdzisz łożyska jak zrzucisz pasek ;)
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    andrzej20001
    Level 43  
    No trzeba ściagnąć pasek i sprawdzić która rolka padła. Czego sie spodziewałeś w pełnoletnim aucie??
  • #7
    mark55
    Level 13  
    U mnie kiedyś piszczał pasek pomogła woda z płynem do mycia naczyń, na kręcącym się pasku polewałem tym eliksirem po pasku i było ok.
  • #8
    thomas-cs
    Level 14  
    Co za głupoty wypisujecie. Plak, woda z płynem? Pasek służy do napędzania osprzętu, jeżeli piszczy to znaczy, że się śliga. psikając plakiem czy wodą z mydłem powodujecie, że się jeszcze bardziej śliga (ale nie piszczy). Przy takim podejściu możecie równie dobrze smaru na niego nałożyć, też nie będzie piszczeć.
  • #9
    DamianVWB5
    Level 19  
    thomas-cs wrote:
    Przy takim podejściu możecie równie dobrze smaru na niego nałożyć, też nie będzie piszczeć.
    przepalonym olejem :D
    Zrzuć pasek i sprawdź dokładnie które koło wytarte. My tego nie sprawdzimy za Ciebie tylko podpowiemy co sprawdzić. I nie lej żadnej wody bo to nie pomoże czy psikanie plakiem.
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    domex32
    Moderator of Cars
    Pewnie standardowo, koło wału się rozpadło.
  • #12
    User removed account
    User removed account  
  • #14
    User removed account
    User removed account  
  • #15
    User removed account
    User removed account  
  • #17
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #18
    DamianVWB5
    Level 19  
    Mechanik ma rację są paski i paski. Za 30zł i 100zł :) Jeśli sie chce tanio to wymiana co 3mies :) Jeśli koła pasowe są ok to dali Ci g___y pasek,słabej jakości :) Także czasami nie warto oszczędząć na niektórych częściach :) Bezawaryjności życzę ;)
  • #19
    User removed account
    User removed account