logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ogromny ping, brak możliwości normalnego korzystania z internetu

Wojtekkk111 12 Gru 2015 23:02 978 6
REKLAMA
  • #1 15235213
    Wojtekkk111
    Poziom 8  
    Witam,
    zacznę od tego że jestem zielony i potrzebuję dokładnego wytłumaczenia przyczyny mojego problemu a także proszę o pomoc. Posiadam router TL-WDR4300 i tak samo jak na wcześniejszym routerze mam ogromny ping, nie tylko w grach. Najczęściej jest on w zakresie 100-200 ale w grze League of Legends i innych zależnych w 100% od intenetu skacze nawet do 17 tysięcy :/. podłączony bezprzewodowo tylko na moim urządzeniu sprawia ogromne problemy, na innych komputerach rzadko, ale też występują takie hece. Czy powinienem go skonfigurować na 2.4+5.0 czy samo 2.4? Czy możliwe jest, że problem siedzi w antence, dzięki której odbieram sygnał od routera? Problem występuje od dawna, proszę o pomoc i wytłumaczenie co i jak. :)
  • REKLAMA
  • #2 15236217
    viaxa
    Poziom 22  
    Ocena: 73
    Proszę sprawdzić czy takie same objawy będą występować kiedy komputer połączony będzie z ruterem kablowo.
  • REKLAMA
  • #3 15237218
    Wojtekkk111
    Poziom 8  
    Nie ma problemów, tylko, że router mam z drugiej części domu i nie mogę przenieść ani komputera ani routera na dłuższy okres (antena satelitarna i okablowanie nie pozwala)

Antenka internetowa(od karty sieciowej)-EDIMAX IEEE 802.11g Turbo Mode WIRELESS LAN PCI ADAPTER
  • #4 15241241
    salmon
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 262
    Jeśli problem jest już na połączeniu radiowym do routera, to się nie dziw, że internet też kiepsko działa... Najpierw rozwiąż ten problem - wifi wg specyfikacji wymaga optycznej widoczności anten, zatem wcale nie musi działać nawet przez jedną ścianę.
  • REKLAMA
  • #5 15241424
    Wojtekkk111
    Poziom 8