logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Minolta Bizhub 162 163 210 211 - Stukanie podczas drukowania

serwiskom 15 Gru 2015 22:14 1536 8
REKLAMA
  • #1 15244293
    serwiskom
    Poziom 14  
    Ocena: 15
    Mam problem z Bizhubem 163 (wypisałem 4 modele bo problem moze dotyczyć 4 modeli)
    Dałem się namówić na wymianę modułu bębna wraz z modułem developera. Nie znam się na tym ale klient poprosił to zrobiłem. I się zemściło. Zakupiłem używany moduł i wymieniłem. Po tygodniu klient dzwoni że stuka podczas drukowania i rozgrzewania. Podjechałem, słucham i diagnoza moja to jakaś zębatka z modułu. Miałem stary więc przełożyłem połowę zębatek i problem znikł. Za tydzień znów to samo, wymieniłem drugą połowę zębatek i problem znikł, ale znów dzwonią że po kolejnym tygodniu znów stuka.
    Co tam do cholery może stukać? Nie wymieniłem tylko wałków bo metalowy ma rysę, i OPC też, ale nie widać nic na nowych elementach co może tak stukać i w dodatku po wymianie na chwilę problem znika. Nic się nie zużyło przecież po 100str no i nic nie widać. na częściach Jak się obraza wygląda wszystko idealnie, zęby się schodzą jak trzeba.
    Dajcie jakąś radę bo mnie szlag trafi.
  • REKLAMA
  • #2 15244340
    vrus
    Poziom 18  
    Ocena: 16
    wyciagnij walek magnetyczny i nim pokrec, on sie kreci na ośce ;)
  • REKLAMA
  • #3 15244376
    serwiskom
    Poziom 14  
    Myślisz, że on jest zatarty, uszkodzony? Spróbuję
  • REKLAMA
  • #4 15245382
    NEWPRINT
    Poziom 19  
    Ocena: 26
    stukanie? czy może chrobotanie zębatek? jesli tak to prawdopodobnie mechanizm developingu pracuje zbyt ciężko. zazwyczaj przez niedokładne odkurzanie wkładu przy wymianie developera. Po czym toner i developer dostają się do tulejek mieszadeł i stawiają opór. w niektórych przypadkach pomaga wyczyszczenie tuleji i mieszadeł a w innych tylkko wymiana na nowe.
  • #5 15245533