logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ford Galaxy mk2 1.9 TDI 115KM 2001 - duże spalanie i brak mocy, analiza logów

tysiorex13 25 Gru 2015 21:36 1665 5
REKLAMA
  • #1 15269398
    tysiorex13
    Poziom 9  
    Witam Panowie jestem początkujący, jestem posiadaczem galaxy mk2 1.9 tdi 85kW z 2001roku od pewnego czasu dzieje się z nim coś dziwnego mianowicie dużo pali co zaznaczam nie palił tyle i brak mocy, na autostradzie z dobrej górki rozpędził się tylko 160km,h nie wiem co jest dokładnie przyczyną byłem u kilku mechaników i mówią że jest wszystko ok one tak mają. Postanowiłem na własną rękę poszukać w internecie zrobiłem logi i proszę o pomoc. Logi były robione przy temp 90*
    W załączniku podaje logi
    Z góry dziękuję i przepraszam jak coś źle zrobiłem pierwszy mój temat.]Link[/url]
    Załączniki:
    • Logi vag.txt (271 Bajtów) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 15269869
    domex32
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2445
    Po wstępnej analizie logów, widać, że ciśnienie i masa powietrza wygląda prawidłowo, turbo nie co później osiąga założone ciśnienie doładowania, to z racji braku, dynamiki spalin, co jest spowodowane brakiem paliwa w cylindrach.

Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy.

Sprawdź również czy w kolektorze dolotowym nie ma zbyt dużo nagaru, co by ograniczało znacząco przelot, oraz katalizator, czy nie zapchany.

P.S. Coś nie dobrego dzieje się z rozrządem, wygląda jakby pasek był mocno luźny.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 15281359
    tysiorex13
    Poziom 9