Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

citroen c3 xtr - sprzęgło półautomatyczne

mzimor 26 Gru 2015 14:56 4422 32
  • #1 26 Gru 2015 14:56
    mzimor
    Poziom 8  

Jestem w Irlandii na parę dni u syna ,a nie mam doświadczenia z sensodrivem ani kanału , potrzebuję pogadać z kimś doświadczonym w tym temacie może coś się uda mu pomóc , bo tutaj 4 takie auta są w całym kraju i nie mają doswiadczeń.Po odczytaniu lexią wyskoczył błąd sprzęgła załanczam w załączniku. pozdrawiam[IMG]

0 29
  • #2 26 Gru 2015 21:31
    jareek_71
    Poziom 13  

Witam
    Prosze podaj cos wiecej jaki blad, bo to podales to nic nie mowi, chcesz wymienic sprzeglo? :) Powodow moze byc kilka, czujnik temperatury, kalkulator, silownik etc. blachostka. Ile ma przejechane auto i kiedy cokolwiek bylo przy nim robione, od kiedy pojawil sie problem, bo jak rozumiem to syn nadal jezdzi autem. Od siebie dodam, ze skrzynia sensodrive jest zwykłą skrzynią manualną, ze zwykłym sprzęgłem a to co czyni ją skrzynią zautomatyzowaną to właśnie kalkulator i siłownik. Czy to moze 1.4 HDI?

0
  • #3 26 Gru 2015 21:48
    mzimor
    Poziom 8  

Błąd położenia sprzęgła nie zgodnego z zadanym, czyli coś nie gra z nastawą sprzegła lub jego pomiarem przez czujnik .Przejechane 200 tys, ale syn jeżdził ostatnie 15 tys, benzyna 1.4 , Po wizycie u mechanika podejżewam że dokonał adaptacji i auto pojeżdziło tydzień jak przepowiedział mechanik i znowu weszło w tryb awaryjny , a w tej chwili działa dobrze, dlatego jutro będę jeżdził w celu sprowokowania usterki.

0
  • #4 26 Gru 2015 21:51
    jareek_71
    Poziom 13  

Hej, czy Ty lub syn znasz j. angielski? Jesli tak podam jak zrobic reset sensodrive?
    Sensodrive Reset Procedure:
    1.Switch off the vehicle ignition
    2.Lift the bonnet (catch located in the passenger-side footwell)
    3.Close all of the doors and windows