logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

makro do podmiany formatu komórki bez kasowania jej wartosci

daro_p 16 Sty 2016 22:19 1245 16
REKLAMA
  • #1 15341475
    daro_p
    Poziom 17  
    Ocena: 51
    Witam. Nie jestem laikiem w tym temacie ale potrzebuje pomocy kogoś mądrzejszego 😊. Opisze problem. Robię cos na wzór mapy na której nanoszę kody obszarów do analizy ( w formacie 4 cyfry ) - kilkaset obszarów. W innym arkuszu mam zaimportowane dane, gdzie do danych obszarów kodowych zaciągnięte mam kwoty sprzedażowe - z zaznaczoną skala kolorów poprzez autoformatowanie. Na przykład w arkuszu1 w komórce a1 wpisze rejon 4111 - potrzebuje kodu, który przeszuka kolumnę B w arkuszu2 i odnajdzie wartość 4111, następnie skopiuje kolor komórki w tym samym wierszu tylko w kolumnie C ( tam gdzie jest kwota sprzedaży z rejonu 4111) i skopiuje formatowanie koloru do wyjściowej komórki w arkuszu1, ale bez kasowania jej wartości - i tak w pętli dla danego obszaru w arkuszu1 ( gdzie mogą wystąpić tez puste komórki, gdyż arkusz naniesiony będzie na realna mapę 😊 ). Troche to skomplikowane, ale pracuje nad sporym projektem analitycznym ( mapa sprzedaży) i utknąłem na tym etapie. Czy ktos podejmie się pomocy.
  • REKLAMA
  • #2 15341523
    adamas_nt
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 659
    Jest to dość proste przy jednej regule formatowania warunkowego. Trudniej, gdy jest ich więcej. Wklej zrzut ekranu menedżera dla całego arkusza.
  • #3 15341572
    daro_p
    Poziom 17