logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Tanie w eksploatacji urządzenie wielofunkcyjne do 450 zł - druk czarno-biały i kolor

misbobo 15 Lut 2016 21:31 2964 6
REKLAMA
  • #1 15439355
    misbobo
    Poziom 9  
    Wiem, że były na forum podobne tematy ale są już sprzed kilku lat.

Potrzebuję urządzenie wielofunkcyjne(drukarka, skaner, ksero). Zależy mi na jak najtańszym wydruku sporej ilości. Będę drukować głównie czarno- białe- jakieś notatki na studia itp. W sumie kolor też by się przydał, ale bardzo rzadko.
    Nie znam się na tym ani trochę, to moje pierwsze takie urządzenie, nigdy nie miałam drukarki. Szukam czegoś co będzie miało albo tanie tusze oryginalne albo bez problemu zamienniki przyjmować. Lepsze atramentowe czy laserowe?Budżet maks około 450zł.
  • REKLAMA
  • #2 15439733
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 15452162
    misbobo
    Poziom 9  
    Dziękuje za odpowiedź.

A jeśli miałabym drukarkę atramentową z zamiennikami?
    A jaki model laserowej polecasz?Z jakiej firmy?
  • REKLAMA
  • #4 15452201
    krecik22
    Poziom 13  
    Ocena: 22
    Witaj nie polecam EPSON -A niestety mam przykre doświadczenie z tym sprzętem i jeśli chodzi o drukarki czy urządzenie wielofunkcyjne to daruj sobie atramentowe
    Bardziej radziłbym się skupić na laserowej :D
  • #5 15462968
    barba31
    Poziom 12  
    Ocena: 7
    Też jestem za opcją laserówki, niezły jest model HP P1102W (sporo osób go poleca na forach i z zamiennikami nie ma problemu), Brother też ma kilka fajnych modeli. Jeśli chcesz atrament to np. j105 brothera powinien być ok.
  • #6 15467928
    misbobo
    Poziom 9  
    Dziękuję wam za odpowiedzi. Zastanawiam się nad tą DCp- j105 ze względu iż jest to urządzenie wielofunkcyjne a z tego co zauważyłam to laserówki nie są wielofunkcyjnymi przynajmniej w takim przedziale cenowym...