logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Plan pracy inżynierskiej: Inwentaryzacja i analiza sieci na uczelni

rogalowski 05 Kwi 2016 15:59 1575 3
  • #1 15581879
    rogalowski
    Poziom 1  
    Witam,
    Jestem studentem III roku informatyki i nadszedł czas zainteresowania się pracą inżynierską. Wstępnie wybrałem już temat, choć "cyrografu" jeszcze nie podpisałem. Chciałbym was prosić o przeanalizowanie pierwszego, wstępnego planu pracy i opisu w niej zawartego. Przejrzałem google'a i to co jest w opisie, tyle udało mi się wywnioskować, mniej więcej. Wstępnie, rozmawiając Promotor zasygnalizował, że nie będzie wymagał spisu adresów i nazw/numerów seryjnych urządzeń z powodu takiego, że Uczelnia jest dość duża, podzielona na kilka budynków i pięter. Bardziej mówił o opisie oprogramowania, znajdującego się w różnych strukturach uczelni. Sprawdzałem też kilka programów do inwentaryzacji i skanowania urządzeń sieciowych w sieci, ale raczej z tego nie będzie się korzystać, tak myślę. Poniżej zamieszczam zawartość wiadomości, który mam zamiar maksymalnie za kilka dni wysłać promotorowi do przejrzenia, jak ja to widzę. Ogólnie interesuję się serwisem i zaczyna mnie kręcić pisanie stron internetowych choć siedzimy na razie w PHP, interesujące są też administrowanie sieci, ale sumując to wszystko wiedzy do zdobycia jest od groma.

Czy macie jakieś uwagi, sugestie lub rady, może polecacie jakąś lekturkę?

Mój temat: Inwentaryzacja i analiza sieci Akademii Morskiej w Szczecinie.

Z góry dzięki za przejrzenie i pomoc,
    Pozdrawiam

Plan pracy:

1. Wstęp – opis pracy: na czym polega praca, opis lokalizacji pracy

2. Opis inwentaryzacji poszczególnych wydziałów Akademii Morskiej i innych placówek: