logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wprowadzić Dbox2 Nokia 2xIntel z Bmon 1.0 w tryb debugowania?

JakubB 27 Cze 2005 01:07 4415 3
REKLAMA
  • #1 1609513
    JakubB
    Poziom 2  
    Witam szanowne grono.

Jestem laikiem w temacie Dbox2. Zdobyłem taki tuner i nie chciałbym wysadzić go w powietrze za pierwszym " podejściem ".
    Poszukuję opisu , jak wprowadzić w debugmode boxa Nokia 2xIntel z Bmon 1.0. W znalezionych materiałach zawsze napotykam na info ,że nie dotyczą boxa z Bmon 1.0. Proszę o sugestię co z tym fantem zrobić.

Pozdrawiam
    Jakub
  • REKLAMA
  • #2 1609538
    art23
    Poziom 25  
    Ocena: 19
    witam , mniemam ze masz nokie avia 500 mozesz skorzystac z tego opisu ponizej .Jak bedziesz mial problemy napisz - jest jeszcze jeden opis ale musialbym poszukac .ja uzywam zawsze tego .Najlepiej zacznij pod winda 98 lub ME
    Załączniki:
    • Przeróbka Dbox2 Nokia na Linux by Sznycel.pdf (473.15 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #3 4898234
    radek_kac
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    a co powiecie o tej metodzie kolegi DBox Repair jest łatwiejsza ale czy skuteczna

Wracając na chwilę do DEBUG MODE
    Z mojego doświadczenia wynika, że większość dbox2 Nokii jest z bmon 1.0
    Przedstawiam opis wprowadzenia w debug mode który działa na wszystkich nokiach zbudowanych na Intelach - niezależnie od wersji bmona, przy czym jest chyba najprostszy.

Potrzebne będą :
    - kable - skrętka i nullmodem,
    - Bootmanager
    - pliki systemowe dboxa - minflsh