logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zabezpieczyć dane na laptopie przed oddaniem do naprawy usterki obudowy?

Layla1988 01 Maj 2016 16:43 1809 4
REKLAMA
  • #1 15642973
    Layla1988
    Poziom 2  
    Witam. Muszę oddać laptop do naprawy z powodu usterki obudowy- chyba ułamany zawias i rozchodząca się obudowa. Myślę, że uruchamianie laptopa w serwisie nie będzie konieczne. Jak w takim razie oddać go do naprawy? Nie chcę by ktoś niepotrzebnie przeglądał moje pliki, jestem zalogowana do różnych portali itp. Czy samo ustawienie hasła przy uruchamianiu coś da? Wyjąć dysku raczej nie potrafię, ale może powinnam poprosić w serwisie by mi go wyjęli? Wyjąć baterię przed oddaniem? Czy przy tego typu usterkach mechanicznych uruchamiają w ogóle laptop by sprawdzić czy działa po naprawie a może czyszczą dysk lub przywracają ustawienia fabryczne? Nie znam się specjalnie na takich naprawach, ale nie chciałabym oddać laptopa zawierającego jednak jakieś moje prywatne dane, bez żadnego zabezpieczenia obcej osobie.
  • REKLAMA
  • #2 15643062
    kokapetyl
    Poziom 43  
    Ocena: 2095
    Layla1988 napisał:
    Myślę, że uruchamianie laptopa w serwisie nie będzie konieczne.

Raczej będzie, serwis powinien sprawdzić działanie przy przyjęciu, jak również zademonstrować to działanie przy odbiorze.
    Layla1988 napisał:
    Wyjąć baterię przed oddaniem?

Nic to nie da.
    Layla1988 napisał:
    Wyjąć dysku raczej nie potrafię

To jest raczej prosta czynność.
    Layla1988 napisał:
    a może czyszczą dysk lub przywracają ustawienia fabryczne?

Bzdura.
    Layla1988 napisał:
    Czy samo ustawienie hasła przy uruchamianiu coś da?

Raczej tak, bez dostępu do hasła, teoretycznie nikt nie uruchomi sprzętu, teoretycznie.
  • REKLAMA
  • #3 15643247
    LED5W
    Poziom 34  
    Ocena: 162