Witam.
(Mam nadzieję, ze to odpowiedni dział).
Interesuję się piłką nożną. Wpadłem na pomysł, żeby zamontować sobie na dachu antenę satelitarną + dekoder w domu. (Jak wiecie u Nas w PL mecze lecą na tych kodowanych kanałach za które trzeba płacić abonament).
1. Jaką satelitę wybrać, żeby mieć jak najwięcej meczów? (Hot Bird, Astra?)
2. Od czego tu w ogóle zacząć? Nie mam pojęcia o działaniu telewizji cyfrowej satelitarnej. Jestem w tym TOTALNIE Zielony.
3. Co muszę kupić?
4. O co chodzi z tymi wszystkimi satelitami? Jakiś Hot Bird, Astra?
Czy jeden talerz może odbierać sygnał z np 10 satelitów?
5. Czy idzie w taki sposób odbierać np. kanały beIN Sports? te z Francji np?
6. Mogę mieć te kanały? Link
7. Czy mogę odbierać te ASTRY które leżą blisko siebie na JEDNYM TALERZU? Link i do tego Hot Birda (też na tym samym jednym talerzu) ?
8. Im większy talerz tym lepiej?
9. PYTANIE GŁÓWNE - Z jakich satelitów odbierać sygnał jeśli chodzi mi o oglądanie meczów? Może coś z doświadczenia wiecie?
Czy jest tu ktoś kto się tym interesuje i miałby chęć mnie trochę poinstruować w tym wszystkim?
PS. Tylko nie rzucajcie zaawansowanych pojęć bo nie zrozumiem, mam już swój wiek
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
(Mam nadzieję, ze to odpowiedni dział).
Interesuję się piłką nożną. Wpadłem na pomysł, żeby zamontować sobie na dachu antenę satelitarną + dekoder w domu. (Jak wiecie u Nas w PL mecze lecą na tych kodowanych kanałach za które trzeba płacić abonament).
1. Jaką satelitę wybrać, żeby mieć jak najwięcej meczów? (Hot Bird, Astra?)
2. Od czego tu w ogóle zacząć? Nie mam pojęcia o działaniu telewizji cyfrowej satelitarnej. Jestem w tym TOTALNIE Zielony.
3. Co muszę kupić?
4. O co chodzi z tymi wszystkimi satelitami? Jakiś Hot Bird, Astra?
Czy jeden talerz może odbierać sygnał z np 10 satelitów?
5. Czy idzie w taki sposób odbierać np. kanały beIN Sports? te z Francji np?
6. Mogę mieć te kanały? Link