logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zainstalować antenę satelitarną do oglądania meczów piłki nożnej?

misiek18186 06 Maj 2016 01:29 4011 10
REKLAMA
  • #1 15653429
    misiek18186
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Witam.
    (Mam nadzieję, ze to odpowiedni dział).
    Interesuję się piłką nożną. Wpadłem na pomysł, żeby zamontować sobie na dachu antenę satelitarną + dekoder w domu. (Jak wiecie u Nas w PL mecze lecą na tych kodowanych kanałach za które trzeba płacić abonament).
    1. Jaką satelitę wybrać, żeby mieć jak najwięcej meczów? (Hot Bird, Astra?)
    2. Od czego tu w ogóle zacząć? Nie mam pojęcia o działaniu telewizji cyfrowej satelitarnej. Jestem w tym TOTALNIE Zielony.
    3. Co muszę kupić?
    4. O co chodzi z tymi wszystkimi satelitami? Jakiś Hot Bird, Astra?
    Czy jeden talerz może odbierać sygnał z np 10 satelitów?
    5. Czy idzie w taki sposób odbierać np. kanały beIN Sports? te z Francji np?
    6. Mogę mieć te kanały? Link
    7. Czy mogę odbierać te ASTRY które leżą blisko siebie na JEDNYM TALERZU? Link i do tego Hot Birda (też na tym samym jednym talerzu) ?
    8. Im większy talerz tym lepiej?
    9. PYTANIE GŁÓWNE - Z jakich satelitów odbierać sygnał jeśli chodzi mi o oglądanie meczów? Może coś z doświadczenia wiecie? :)

Czy jest tu ktoś kto się tym interesuje i miałby chęć mnie trochę poinstruować w tym wszystkim?

PS. Tylko nie rzucajcie zaawansowanych pojęć bo nie zrozumiem, mam już swój wiek :)

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)
  • REKLAMA
  • #2 15653911
    simhak
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 336
    Moment: chcesz zamontować sprzęt i oglądać nie płacąc abonamentu?
  • #3 15653941
    misiek18186
    Poziom 10  
    tak, dokładnie tak.
    chodzi mi o te wszystkie zagraniczne kanały. np. te z Hotbirda i z Astry Link
  • REKLAMA
  • #4 15653949
    mariuszp19
    Poziom 35  
    Ocena: 408