logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Bateria wannowa starego typu - głowica przełącznika

stendeck 09 Maj 2016 23:58 15606 4
  • #1 15662374
    stendeck
    Poziom 10  
    Ocena: 12
    Szanowni,
    Chciałbym w miarę możliwości naprawić baterię taką, jakiej zdjęcia dołączam do postu. Bateria stara, ale nie cieknie. Problemem jest przełącznik kran/prysznic. Bardzo ciężko chodzi. Rozwiązanie jest chyba nietypowe, bo za przełącznik służy głowica, ale jak mi się wydaje - jestem raczej laikiem w sprawach hydraulicznych - mniejsza od standardowych. Rozglądałem się w sklepach np. na C - i tam wszelkie wydawały się większe. Ta ma około 1,5 - 1,6 cm średnicy. Piszę o tym, bo kombinuję, że najlepiej byłoby tę głowicę wymienić. Dlatego też pytania - prośby mam dwie: czy ktoś z szanownych Koleżanek lub Kolegów wie, jaki konkretnie typ/rozmiar głowicy znajduje się w tym przełączniku? A drugie - czy istnieje może inny sposób naprawienia tego ustrojstwa (przez nasmarowanie)? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam

Bateria wannowa starego typu - głowica przełącznikaIMG_201605...232800.jpg (3.15 MB)Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik. Bateria wannowa starego typu - głowica przełącznikaIMG_201605...232658.jpg (3.21 MB)Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    Załączniki:
    • Bateria wannowa starego typu - głowica przełącznika IMG_20160509_232742.jpg (3.18 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #2 15662403
    niewolno2
    Poziom 40  
    Ocena: 1256
    Przełączanie kran/prysznic jest realizowane przez głowicę w której jest zastosowany mimośród, pozostaje jedynie wykręcić głowicę i sprawdzić co powoduje niepoprawne działanie.
  • #3 15664805
    stendeck
    Poziom 10