logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[szukam] Jaki uchwyt do TV 42 cale z funkcją odciągania od ściany polecacie?

rachman 20 Maj 2016 11:39 1734 12
REKLAMA
  • #1 15687107
    rachman
    Poziom 12  
    Ocena: 10
    Szukam podobnego do tego uchwytu do TV 42 cale do zawieszenia na ścianie: Link (firma A+)

TV 42 cale, standard VESA, ważne by można było "odciągać" TV od ściany by odłączać kable itd. ponieważ umiejscowiony jest pomiędzy szafkami, odchylanie góra/dół nie musi być duże (nie potrafię określić jakie powinno być - tv po zawieszeniu będzie wisiał ok. 40 cm wyżej niż stoi), prawo/lewo właściwie nie musi być.

Nie znam się. Podany uchwyt jest ok? Jak nie - na co zwracać uwagę, może polecicie coś solidnego niewiele droższego?
  • REKLAMA
  • #2 15687153
    sanfran
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 2994
    W linku ktory podales jest uchwyt uniwersalny do telewizorow o rozmiarach OD 32 cali do 55 cali.

Osobiscie uzywam czegos podobnego, bo po wymianie mebelkow w domu telewizor 40" przestal sie miescic w szafce i teraz wisi "przed szafka". Poza tym waga urzadzenia nie obciaza szafki tylko sciane.

Uchwyt taki pozwala "wyciagac" oraz skrecac urzadzeniem, natomiast pochylenie jest stale.

Generalnie ciekawe rozwiazanie. Jak chcesz to moge pod wieczor zamiescic kilka fotek jak sprzet na uchwycie wyglada u mnie w domu.
  • REKLAMA
  • #3 15687172
    rachman
    Poziom 12  
    @sanfran widziałem jakieś wiszące w sieci ale jak chcesz to wrzuć :)

Ktoś mi kiedyś pisał że ważne są elementy z jakich są wykonane blokady/ślizgi... tylko jak to sprawdzić kupując w necie :( No rzadko (jeśli w ogóle?) takie info jest podawane.
  • Pomocny post
    #4 15687217
    sanfran
    U mnie jest cos takiego:

[szukam] Jaki uchwyt do TV 42 cale z funkcją odciągania od ściany polecacie?