logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Uśpiony laptop (Win10) - dysk pracuje mimo czarnego ekranu, co się dzieje?

tangus 21 Maj 2016 00:55 1575 16
REKLAMA
  • #1 15688837
    tangus
    Poziom 8  
    Witam! Jestem laikiem w sprawach komputerowych i chcę wiedziec co moze sie dziac z moim laptopem (win10). Uspiony komputer cichnie i na pozor jest wszystko w porzadku lecz za jakis czas zaczyna pracowac dysk (chyba, bo slychac ze pracuje jak wlaczony) ale ekran pozostaje czarny. Jednoczesnie po wcisnieciu przycosku zasilania zachowuje sie normalnie jak podczas wychodzenia z uspienia.
    Wszystkim dziekuje ;)
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 15689196
    adamadi33
    Poziom 43  
    Ocena: 251
    tangus napisał:
    talerze pracuja ale nie slychac tego chrobotu procka.

Jakiego procka?
  • REKLAMA
  • #7 15689216
    adamadi33
    Poziom 43  
    Nie widzę jakiegoś kłopotu podczas uśpienia jest wszystko dobrze jak i po wyjściu z uśpienia.
    Po co ten temat?
  • REKLAMA
  • #11 15689229
    adamadi33
    Poziom 43  
    Raczej włączona jest hibernacja podczas uśpienia dysk twardy powinien być wyłączony.
  • #13 15689236
    adamadi33
    Poziom 43  
    Podczas hibernacji dysk pracuje.
  • #15 15689261
    Atreyu Makiavel
    Poziom 34  
    Ocena: 318
    adamadi33 napisał:
    Podczas hibernacji dysk pracuje.

Chyba kolegi. Hibernacja to wyłączenie zasilania z jednoczesnym zapisem całej zawartości pamięci RAM na dysk aby nie przepadło. Uśpienie to wyłącznie zasilania prawie wszystkich podzespołów (w tym dysku) oprócz pamięci RAM. Skąd się kolega urwał.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • #16 15689295
    adamadi33
    Poziom 43  
    Atreyu Makiavel napisał: