logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Karta graficzna z 4 wyjściami HDMI do konfiguracji 4 monitorów w układzie T

strikexp 23 Maj 2016 19:21 1047 10
REKLAMA
  • #1 15694180
    strikexp
    Poziom 27  
    Ocena: 104
    Zastanawiam się nad kupnem karty graficznej obsługującej kilka monitorów. Potrzebne mi to wydajnej do pracy.

Wiem że da się podłączyć 3 monitory jednocześnie, korzystając z 3 różnych złącz na karcie. Ale czy są karty np z 3 wyjściami HDMI? Nawet wieksza ilość by mnie interesowała. Bo mam chęć na zrobienie odwróconego T z 4 monitorów.
    Oczywiście taka karta powinna mieć sensowna cenę. Bo za grosze można kupić zwykłą z 3 wyjściami.
  • REKLAMA
  • #2 15694197
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 15694260
    strikexp
    Poziom 27  
    Pisałem że do pracy... Jestem programistą, i lubię mieć dokumentację, kod i przeglądarkę na 3 oddzielnych monitorach. Niestety nie widziałem monitora o rozdzielczości 5000x1000.

A na komputerze, też nie oszczędzam, 16GB RAM i 4 rdzenie. Ale grafiki nie zamierzam kupować drogiej bo i po co? Na 3 monitorach się zmieszczę a w gry 3D nie zamierzam grać.
  • #4 15694275
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #5 15694588
    strikexp
    Poziom 27  
    Panie... toż za cenę tej pierwszej można kupić taki komputer jak napisałem powyżej. Ta druga to chyba jakaś fanaberia graczy, bo nikt normalny tyle nie da za kartę graficzną.

Ciekawy jestem czy da się zrobic takie odwrócone T z 4 monitorów. Bo połączenie w kwadrat to mnie nie interesuje, już lepsze 3 w rzędzie.

To może inaczej zapytam, w cenie do 300zł poszukuję karty graficznej z minimum 3 złaczami tego samego rodzaju. W sumie to i tak nie mam HDMI w monitorach. A w poleasingowych na allegro też nie ma takich złącz.
    Chodzi mi głównie o to żeby mieć identyczne monitory na identycznych wtyczkach.
  • REKLAMA
  • #6 15694634