logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Tania karta graficzna z 3x HDMI lub 2x HDMI + DP do 2 monitorów i TV (Full HD)

piszmaile 11 Lip 2017 17:24 603 11
REKLAMA
  • #1 16581362
    piszmaile
    Poziom 10  
    Ocena: 22
    Szukam karty graficznej która pośle mi obraz na 2 monitory (full hd) + telewizor (full hd). Co najważniejsze obraz na wszystkie ekrany musi iść po hdmi (3x hdmi) lub (2x hdmi i jeden displayport) - do tv po hdmi idzie też głos.
    Szukam rozwiązania najtańszym kosztem - nie gram w gry - chodzi mi głównie o programy typu photoshop.
    Na 2 ekranach (monitory) obraz chcę mieć rozszerzony, na TV kopię tych powielonych ekranów.

Obecnie mam kartę grafiki NVIDIA GeForce GTX 460

moja płyta główna to: Gigabyte GA-890XA-UD3 (rev. 2.0) , coś tam pisze o crossfireX ale nie znam się na tyle by sobie samemu poradzić.

Czekam na Waszą pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 16581375
    Kasek21
    Poziom 43  
    Ocena: 3545
    Kupić np.: HD5770 - masz DP, HDMI, drugie HDMI po przejściówce z DVI-D.
  • #3 16581756
    piszmaile
    Poziom 10  
    Kasek21 napisał:

z tym że.... najprawdopodobniej nie pójdą 3 monitory na raz (w jednej chwili). Zrobiłem podobny zabieg teraz na mojej karcie (3 wyjścia podłączone) i tylko 2 mogą iść w jednej chwili.

A sytuacja jest taka że w jednym pokoju mam 2 monitory z których korzystam. Przechodzę do drugiego pokoju i włączam TV - chcę oglądać na TV bez przełączania w kompie (zmiany monitorów). Więc karta musi mieć możliwość wyświetlania obrazu jednocześnie na 3 ekranach.
  • REKLAMA
  • #4 16581816
    Kasek21
    Poziom 43  
    piszmaile napisał:
    z tym że.... najprawdopodobniej nie pójdą 3 monitory na raz

Karta obsługuje AMD Eyefinity Technology więc pójdą - wszystkie karty Radeon'a wzwyż obsługują przynajmniej 3 wyświetlacze.
  • REKLAMA
  • #5 16588802
    piszmaile
    Poziom 10  
    Witam.