logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Najlepszy dostawca internetu w Warszawie (Śródmieście) - brak światłowodu

strikexp 27 Cze 2016 19:40 855 2
REKLAMA
  • #1 15771994
    strikexp
    Poziom 27  
    Ocena: 104
    Pierwszy raz staje przed problemem założenia łącza internetowego na terenie Warszawy. Jestem totalnie zielony jak sie do tego zabrać i jak sprawdzić jakie mam możliwości.
    Chciałem sie poradzić od kogo będzie najlepiej bez przekopywania połowy internetu.

Gdzie?
    Śródmieście, ale to stary blok i światłowodu raczej na pewno nie ma. Szczerze mówiąc to na chwilę obecną sam nie wiem co tam jest dostępne.

Do czego?
    Do łaczenia się z serwerem i zwykłego korzystania. Więc łącze musi być przede wszystkim niezawodne, z małym pingiem i dość szybkie. Wszelkie łącza GSM odpadają z powodu limitów ilości danych i niestabilności.

Parametry?
    Szybkość minimum 10Mb/s, najlepiej od 50Mb/s w górę. I sporą szybkość wysyłania, więc najlepiej żeby łącze było symetryczne ale nie jest to warunek.

Za ile?
    Tutaj nie mam konkretnych wymagań, oby w zdrowych granicach. W Vectra widziałem potężne łącza za 55zł/miesc. Więc to byłaby bardzo satysfakcjonująca cena.

Na ile?
    Wolałbym umowę na czas nieokreślny, ewentualnie na 6 lub 12 miesięcy. Ale od biedy to mogę i na 24 miesiący podpisać.
    Po prostu nie wiem czy nie będę zmianiał mieszkania/miasta i wolałbym nie robić sobie niepotrzebnie kosztu.

Dodatkowo:
    1. Może to być oferta łacza symetrycznego dla firm (kiedyś były takie restrykcje)
    2. Procedura zakładania powinna być szybka i mało uciążliwa. Od poniedziałku do piatku będę poza mieszkaniem i wolałbym nie musieć czekać na kuriera. Wycieczka na drugi koniec miasta po sprzęt też nie napawa mnie optymizmem.

Będę wdzięczny za jakieś porady...
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 15772280
    Epic
    Poziom 30  
    Ocena: 108