logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak cofnąć licznik elektroniczny bez rozbierania deski rozdzielczej?

scig 02 Lip 2005 16:46 55532 8
REKLAMA
  • #1 1623746
    scig
    Poziom 13  
    Ocena: 6
    Witam!
    Chodzi o cofnięcie licznika przebiegu elektronicznego, wiem że nie będę się do tego zabierał bo nie znam się za bardzo na tym, ale mam parę pytań. Czy dokonując tego trzeba rozbebeszyć deskę pojazdu i wyjąć liczniki, czy tylko przez złącze się podpina? Oraz bardzo ważne pytanie. Czy po operacji cofnięty jest tylko licznik przebiegu na wyświetlaczu czy również po podpięciu do komputera samochodu wykaże cofnięty przebieg?
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 1623923
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 1624087
    Slawek J
    Poziom 30  
    Ocena: 170
    Nieumiejetne cofanie konczy sie najczesciej zawieszeniem licznika.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #4 1624863
    scig
    Poziom 13  
    Ocena: 6
    Kia Carnival 2 2003r. 2,9crdi
  • #5 1625013
    manim
    Poziom 19  
    Ocena: 56
    jesli chodzi o to auto to demontaz licznika napewno a podpiecie pod kompa niepowinno wskazac faktycznego przebiegu
  • #6 1625099
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #7 1625406
    JAFO
    Poziom 25  
    Ocena: 152
    Właśnie chciałem napisać o tym, zapisywaniu w innyh miejscach.
    Poza tym to jest młode auto. Warto?
    No i jeszcze jedno.
    Pewno chciałbyś kupić bądź wymienić swoje auto na inne z bardzo małym przebiegiem. Życzę Tobie tego.
    Jednocześnie życzę Tobie, by to auto miało w rzeczywistości 10-krotnie więcej przejechanych kilometrów niż na wskazaniu licznika. :D

POWODZENIA !!!
  • REKLAMA
  • #8 1648726
    MAJSTEROS
    Poziom 16  
    Ocena: 76
    Mogę wam powiedzieć że w tym modelu przebieg jest tylko w liczniku. A pamięć to na 99% 93c46.
  • #9 1649228
    nom
    Poziom 23