logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór lustrzanki i obiektywu do krajobrazów w budżecie 1000-1500 zł (używane)

kaskawil 12 Lip 2016 21:22 3225 7
REKLAMA
  • #1 15803701
    kaskawil
    Poziom 8  
    Ocena: 2
    Dobry wieczór,
    szukam lustrzanki + obiektywu.
    Głównie do krajobrazów,jakoś szczególnie nie interesuje mnie zoom, więc myślałem o obiektywach stałoogniskowych, ale być może jestem w błędzie i warto skupić się na bardziej uniwersalnym.
    Jestem totalnym amatorem fotografii ale nieco pokrewnie bardziej niż amatorsko zajmuję się astronomią, jednak tu głównie także wizual.

Budżet naprawdę niewielki - 1000-1500 to max. Sprzęt oczywiście używka. Wolałbym słabsze body kosztem lepszego szkła, ale jestem ciekaw co doradzicie.
    Myślałem o Nikonie d3100 - obiektyw - kompletnie nie wiem.

Będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 15804008
    marcode
    Poziom 26  
    Ocena: 76
    Przy takim budżecie to nie znajdziesz zdecydowanie lepszego obiektywu ale całkiem śmiało możesz szukać nikona D3300 + 18-55VRII lub 18-105VR, do krajobarzu nadaje się spokojnie 18mm, a do astro no cóż przydałoby się coś jaśniejszego ale bez kwoty 2000zł na sam obiektyw nie ma co startować, a jeśli ma być powiększenie to może jakieś manualne 200 lub 300mm ale tego tematu nie znam.
  • REKLAMA
  • #3 15804423
    kaskawil
    Poziom 8  
    Dzieki za odp.
    Puszka d3300 już dosyć droga bo używki znalazłem za 1200+.
    Może tańszy d3200 (za ok 800-900) plus jakiś obiektyw szerokokątny byłby lepszym rozwiązaniem? (podobaja mi sie szerokokątne)
    Porownuje sobie 3 aparaty
    http://www.optyczne.pl/porownaj.php?co=aparat&ile=3&add0=1822&add1=1580&add2=1225
    Co jest lepsze? Słabsze body + lepszy obiekt czy odwrotnie w fotografii krajobrazu.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 15804495
    marcode