Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Niedrogi używany amplituner stereo.

raffi1980 18 Lip 2016 20:33 1455 13
  • #1 18 Lip 2016 20:33
    raffi1980
    Poziom 3  

Witam Wszystkich serdecznie w całkowicie nowej dla mnie tematyce.
    Od jakiegoś czasu noszę się z zakupem niedrogiego używanego amplitudera oraz głośniczków.
    Chciałbym pokazać swoim dzieciom,że muzyki można słuchać z czegoś więcej niż komputer.
    W temacie audio jestem totalnym laikiem, obejrzałem już nieco ofert na allegro i chyba trochę się pogubiłem.
    dysponuję budżetem 400,max 500 zł.(będzie stać w pokoju dziennym-20m)
    Doskonale zdaję sobie sprawę,że sumka to nieznaczna,a cena z powietrza się nie bierze.

Nie wiem czy kupić oddzielnie wzmacniacz,tuner,głośniczki,czy może kupić amplituner i głośniczki.
    Jakie wejścia/wyjścia na dzień dzisiejszy są niezbędne? Czym się kierować? Myślę,że urządzenie powinno mieć wejście hdmi,mógłbym podłączyć pod tv.
    Nie potrzebuję raczej zestawu 5:1, 7:1 etc. Solidne stereo w pełni mnie zadowoli

0 13
  • #4 19 Lip 2016 09:31
    raffi1980
    Poziom 3  

Dziękuję za pw.
    Choć szczerze mówiąc mam jeszcze większy mętlik ;-)
    Zacząłem teraz rozważać wzmacniacz NAD3020, jaki tuner rds mógłbyś mi do niego polecić?

0
  • #5 19 Lip 2016 10:06
    Włodzimierz Wojtiuk
    Poziom 27  

Pasowało by tez coś NAD (na przykład C426) ale budżet nie wytrzyma ;-)
    NAD stety, bądź niestety ma status "kultowy" stąd ceny też "kultowe".

0
  • #6 19 Lip 2016 11:12
    raffi1980
    Poziom 3  

ehh...no właśnie ten budżet ,może wstrzymam się jeszcze z miesiąc,pojeżdżę po mieście posłucham. co innego jest usłyszeć.
    Do tego przecież jeszcze jakieś głośniki pasowałoby dobrać.
    Technics SB-CS75 coś takiego znalazłem na allegro jest licytacja, póki co 50 dyszek.
    czy takie głośniki do pokoju 20m nie będą za duże?

Dodano po 9 [minuty]: