Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki amplituner kupić w przedziale cenowym 500-1000zł?

Silveraun 18 Mar 2018 08:25 1077 40
  • #1 18 Mar 2018 08:25
    Silveraun
    Poziom 3  

Witam

Mam dość swojego Sony Str-dg520, a to źle zaizolowany kabel zasilający, a to końcówki mocy się grzeją...
    Myślę więc o zakupie nowego (raczej używanego) amplitunera.

Na czym mi zależy?
    Po 1 muzyka stereo
    Po 2 podłączenie do tv/komputera
    Po 3 w przyszłości gramofon bo tęskno mi za dźwiękami dzieciństwa (niestety obecnie moda na starocia wywindowała strasznie ceny i z tym postanowiłem się wstrzymać)

Żeby było jasne w tematyce audio jestem laikiem i o sprzęcie pojęcie mam nikłe - ale słoń mi na ucho nie nadepnął i dobry dźwięk sobie cenie.
    Obecnie dysponuje w/w amplitunerem + zestawem głośników do niego (kino domowe). Kolumny 120W 8 Ohm - nic pięknego i do wymiany po amplitunerze, oraz Sub Canton 110W.
    Kwota w jakiej bym się chciał zmieścić to 500-1000zł.

0 29
  • Pomocny post
    #2 18 Mar 2018 09:35
    intenso
    Poziom 38  

Denon Avr 2808 lub 2809.

0
  • #3 18 Mar 2018 13:12
    Silveraun
    Poziom 3  

Dziękuje kolego.
    Teraz jeszcze kwestia czy tak jak zasugerowałeś lepiej pójść w nowoczesne amplitunery (co daje możliwość kina domowego- i spełnia wszystkie moje oczekiwania) czy jednak w stare gdzie co prawda podepne pod tv/komp ale bez efektu kina domowego.
    Najważniejszy będzie dla mnie efekt dźwięku podczas słuchania muzyki. Tv jest na 2 miejscu.

0
  • #4 18 Mar 2018 15:31
    intenso
    Poziom 38  

Jak muzyka to zdecydowanie wzmacniacz stereo
    Sam sobie musisz zadać pytanie na czym Ci bardziej zależy.

0
  • #5 18 Mar 2018 15:56
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

intenso napisał:

Amplitunery mają ścieżkę Direct do stereo, do efektu przestrzennego dołączają procesory i dźwięk jest wszędzie.