Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Panasonic TX48AS640E - Połączenie z soundbarem

artur_r0 08 Aug 2016 15:42 2205 8
  • #1
    artur_r0
    Level 10  
    Cześć,
    Mam tv Panasonic TX48AS640E i soundbar JBL SB100. Połączone są ze sobą za pomocą kabla optycznego. Soundbar działa, dźwięk jest podawany przez urządzenia, które są podpięte za pomocą złącza HDMI do telewizora (np. dekoder tv satelitarnej). Problem pojawia się w momencie gdy chcę obejrzeć film z pendrive, podłączonego przez USB do tv. W takim wypadku dźwięku nie ma - trzeba włączyć głośniki TV, żeby można było obejrzeć film. Wygląda na to, że telewizor "nie podaje" dźwięku na soundbar z USB. Czy ma ktoś jakiś pomysł, na pozbycie się tego problemu?
  • Helpful post
    #2
    intenso
    Level 39  
    Jaką ścieżkę dźwiękową posiada film?
  • #3
    artur_r0
    Level 10  
    Możesz powiedzieć o co dokładnie chodzi?

    Filmy najczęsciej w .avi.

    Szybkość transmisji bitów: 640 kb/s
    Kanały: 6
    Częstotliwość próbkowania: 48Hz

    Podstawowe info z pliku.
  • Helpful post
    #4
    intenso
    Level 39  
    Włącz film, wejdz w menu tv w ustawienia dźwięku wyjście audio optyczne i zaznacz PCM i daj znać czy jest dźwięk.
  • #5
    artur_r0
    Level 10  
    Działa. Bardzo dziękuję za pomoc!
  • Helpful post
    #6
    intenso
    Level 39  
    Proszę bardzo.
    Soundbar nie obsługuje dźwięku DD ani DTS, musisz podawać soundbarowi rozkodowany dźwięk audio.
    Miłego użytkowania.
  • #7
    artur_r0
    Level 10  
    Przyda się na przyszłość. Jeszcze raz dzięki!
  • #8
    artur_r0
    Level 10  
    Cześć,
    Po latach mam ten sam problem tylko tym razem z aplikacją Netflixa. Sprzęt dalej ten sam - Panasonic TX48AS640E + soundbar JBL SB100 + subwoofer Jamo 210. TV z soundbarem połączone są kablem optycznym. Wszystko działa za pośrednictwem HDMI i USB, dźwięk działa również prawidłowo w aplikacjach telewizora typu Player.pl czy inne. Problem występuje tylko kiedy chcę coś obejrzeć na Netflixie - nie ma dźwięku w ogóle. Czy ma ktoś jakiś pomysł jak można rozwiązać ten temat?
  • #9
    Polon_us
    Level 42  
    Proszę sprawdzić ustawienia audio aplikacji Netflix i ustawić je na stereo.