Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

licznik golf POMOCY!!

zdzicho1233 07 Jul 2005 21:45 2477 9
  • #1
    zdzicho1233
    Level 16  
    Pomocy!!! mam licznik z golfa 3 benzyna 94 VDO Z PROC D75308GF-C55 i pamiecią 93C46
    poszukuje wsadu do pamieci gdyż przyniesiono mi go z wylutowana koscią i bez nóżek-fajnie nie?.Przekopałem juz cały net i nic albo mam zegarek albo kilometry lub zegarki wariują.Pomocy!!!
    Przy okazji pytanie czu inny licznik z golfa 3 moze pasowac do niego bo jak załoze to mruga mi kontrolka z oleje podczas pracy jak to wykasować?
    i drugie czy pamięci 93** sa wymienne w dół to znaczy za 9346 mozna załozyc 9366 a nigdy odwrotnie
    nr.na liczniku 1h6 919 033f firma MOTOMETER, motor 1,6 94 r
    Pozdrawiam wszystkich
  • Helpful post
    #2
    Władekh
    Level 12  
    Pamięci nie są zamienne, co do wsadu podaj numer z licznika i jaki silnik.
  • #3
    Sady
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Jak by sie uparł to można podmienić, ale jest duże ale... przecież masz dużo informacji np. immo, nr. VIN na necie nie dorwiesz takiego bin'ka.
  • #4
    amd
    Level 16  
    No wlasnie podaj najpierw numer z naklejki na obudowie licznika np. 1H........
    oraz typ silnika benzyna, diesel, TDI . W trojkach siedza zazwyczaj 93C46.
  • #5
    zdzicho1233
    Level 16  
    Wszystko jest w pierwszym poście...moze ktoś coś na to ma
  • Helpful post
    #6
    amd
    Level 16  
    Jak dopisales dzien pozniej to i jest.
    Masz tu wsad z podobnego licznika powinien pasic. A jak nie bedzie pasil to pisz na pw podrzuce inne lub gdy przebieg nie wlasciwy to przelicze.
    Wsady zczytane mam na 3 roznych kompach w warsztacie, domu i na laptopie wiec trudno mi pozbierac.
  • #7
    zdzicho1233
    Level 16  
    ten nie działa może ma ktoś inny...
  • #9
    patryk007
    Level 11  
    Ja mam pytanie? Czy plik golf 3 1H6919033E.zip jest do golfa z silnikiem benzynowym czy diesla? Bo nie mogę dopasować wsadu. A posiadam dokładnie ten model.
  • #10
    zdzicho1233
    Level 16  
    podaj cos blizej na temat swojego licznika