Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW t5 2005r centralny zamek nie otwiera

pepsi323 22 Paź 2016 23:54 402 5
  • #1 22 Paź 2016 23:54
    pepsi323
    Poziom 2  

    Witam,
    Proszę o mega szybką pomoc.

    Mój samochód to Multivan z dwoma drzwiami przesuwanymi i zepsutym oryginalnym
    kluczem. Chcę to wymienić na zamek centralny wraz z alarmem firmy X.
    Po podłączeniu wszystkiego tak jak instrukcja nakazuje działa wszystko oprócz
    otwierania z pilota (otworzy tylko drzwi pasażera i klapę bagażnika). Kluczyk to forma scyzoryka. Co jeszcze zauważyłem to to, że na kluczyku gdy nacisnę raz na przycisk zamknięcia to samochód się zamknie a jak ten sam przycisk nacisnę jeszcze raz to samochód się otwiera tzn. tylko te drzwi i klapa.

    Z centralki alarmu wychodzą do sterowania zamkiem centralnym 6 przewodów
    żółty i żółto-czarny podłączyłem do masy
    biały do żółto -niebieskiego w czarnej kostce (złączu)
    biało-czarny do niebiesko-czerwonego w brązowej kostce (złączu)
    pomarańczowy i pomarańczowo-czarny zostawiłem wolne

    Wstawiam też zdjęcia.

    0 5
  • #2 22 Paź 2016 23:58
    pepsi323
    Poziom 2  

    Dodam że zamykanie i otwieranie działa prawidłowo gdy przekręce kluczykiem w klamce od drzwi.

    0
  • #3 23 Paź 2016 08:33
    CameR

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów

    pepsi323 napisał:
    gdy przekręce kluczykiem w klamce od drzwi

    Masz uszkodzony (może) zamek w drzwiach kierowcy.
    Gdy zamykasz kluczem, to wymuszasz "mechaniczne" zamknięcie tych drzwi.

    0
  • #4 23 Paź 2016 13:21
    pepsi323
    Poziom 2  

    Sprawdzę to.
    Jednak co do naprawy auta to jest całkowicie sprawny.
    Przed tą centralką z alarmem do przedwczoraj działał inny alarm z sterowniem centralnego zamka firmy magicalarm. I jak go podłączam to wszystko gra.
    Z kostki wyjścia na centralny zamek dwa są połączone ze sobą i połączone z masą
    a dwa kolejne też są ze sobą połączone i łączą się z żółto-niebieskim.
    To wygląda tak jakby jeden przewód żółto-niebieski był odpowiedzialny za zamykanie i otwieranie. Żadnych oporników tam nie ma.

    Dodano po 7 [minuty]:

    Sprawdzałem parę minut temu.
    Połączenie masy na żółto-niebieski i zamykanie działa poprawnie,
    a połączenie masy z niebiesko-czerwonym otwiera ale tylko drzwi pasażera i klapę bagażnika
    a drzwi lewe i prawe przesuwane i kierowcy pozostają zamknięte (słychać jakby centralny w nich zadziałał poprawnie ale nie otwiera).

    0
  • #5 23 Paź 2016 13:26
    CameR

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów

    pepsi323 napisał:
    to wygląda tak jakby jeden przewód żółto-niebieski był odpowiedzialny za zamykanie i otwieranie

    Podłącz w to miejsce masę a następnie masę przez opornik R470 = sprawdź czy tak zadziała.

    0
  • #6 23 Paź 2016 14:50
    pepsi323
    Poziom 2  

    Tzn.?
    W które miejsce masę? W niebiesko czerwony?
    A następnie masę przez opornik gdzie?

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo