logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Microsoft RDS - sesje terminalowe, dostęp przez kale dostępowe, opinie i info

Ka1rol 25 Paź 2016 18:29 1512 14
REKLAMA
  • #1 16017849
    Ka1rol
    Poziom 13  
    Ocena: 4
    Witam serdecznie,

Prosiłbym o wszelkie informacje o usłudze firmy Microsoft RDS czyli sesje terminalowe
    dostęp przez kale dostępowe,
    wiem na chwilę obecną że są w ofercie po 166-234 $,
    ja potrzebuję to tylko pod jeden program,
    podobno, jak się korzysta z tego rozwiązania w sieci światłowodowej, to przez ominięcie systemu windows znacznie przyśpiesza się się pracę, nawet o kilkaset procent.
    Moje pytanie do Forumowiczów, czy jest to prawda,oraz proszę o wszelkie informacje na ten temat,ponieważ jestem laikiem w tych sprawach.

Pozdrawiam serdecznie
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 16017922
    bogiebog
    Poziom 43  
    Ocena: 1528
    windows Pro RDS (aka RDP) ma wbudowane.
  • REKLAMA
  • #3 16018016
    Ka1rol
    Poziom 13  
    bogiebog napisał:

Prosiłbym o jak najwięcej informacji, a szczególnie czy to prawda że może działać kilkaset procent szybciej niż standartowy windows,
    rozumiem, że działa to tak, że konfigurujemy pulpit zdalny , z tym moim programem, i na serwerze otwieram ten mój program i idzie to na serwer mojego komtrachenta, przez co następuje to przyśpieszenie?,
    dobrze to rozumiem?.
    Proszę o wszelkie uwagi i podpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Pomocny post
    #4 16018096
    bogiebog
    Poziom 43  
    RDP to zdalny pulpit, niec nie przyśpiesza anie nie zwalnia
    No może zwolnić jeśli przepustowośc sieci za mała, ale RDP jest najszybszym 'zdalny pulpit' protokołem dostępnym.

NP, w pracy mamy komp1 - win7 pro a na nim program do księgowości ZUTEK,
    - na komp1, zezwalamy na zdalny dostęp RDP do tego komputera