logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Technik elektryk - gdzie można znaleźć pracę

27 Paź 2016 22:56 2964 6
REKLAMA
  • #1 16022810
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #2 16022820
    motostar
    Poziom 10  
    Ocena: 8
    Wydaje sie ze jest kilka zastosowan. Ja jestem mechanikiem a ostatnio dostalem prace serwisanta agregatow pradotworczych. Serwisuje tylko od strony mechanicznej ale wiedza dobrego elektryka nie do zaplacenia. Moze popatrz w tym temacie. Pozdrawiam

Dodam tylko ze to praca mnie znalazla i z tego sie ciesze bo juz mialem dosyc smarow, fajna praca jezdze od firmy do firmy cos sie dzieje nowi ludzie dobrze placa w tej branzy wiec polecam sie rozejrzec.
  • REKLAMA
  • #3 16023837
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #4 16023859
    Maciek051996
    Poziom 28  
    Ocena: 300
    Pracę jako elektryk znajdziesz w każdej firmie produkcyjnej w dziale utrzymania ruchu , możesz założyć własną działalność i wykonywać instalacje oraz pomiary.
  • REKLAMA
  • #5 16028586
    karolark
    Poziom 42  
    Ocena: 2482
    Maciek051996 napisał:
    Pracę jako elektryk znajdziesz w każdej firmie produkcyjnej w dziale utrzymania ruchu , możesz założyć własną działalność i wykonywać instalacje oraz pomiary.

Żart? na początku to dostanie miotłę i młotek przecinak :cry:
    Każdy nowy tak zaczyna o ile nie ma pleców lub nie jest rewelacyjny - dziłalnośc od razu po szkole - źle koledze zyczysz.
  • REKLAMA
  • #6 16028621
    Maciek051996
    Poziom 28  
    Ocena: 300