logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

LPC1769 - LPCXpresso LPC1769 + Moduł RFID MF RC522 błąd podczas debugowania

PawcioHawkeye 01 Lut 2017 12:29 1671 11
REKLAMA
  • #1 16244695
    PawcioHawkeye
    Poziom 9  
    Witam,

Mam problem z programowaniem płytki LPC1769 z modułem RFID MFRC522 w programie LPCXpresso v8.2.2. Znalazłem projekt w mbed do płytki LPC1768 z obsługą modułu RFID, który został przerobiony z bibliotek arduino. Program się buduję bez problemu, tylko podczas debugowania wyskakuję mi błąd, jeżeli dam "Resume" błąd wyskakuję ponownie. Jestem początkującym programistą płytek LPC w ARM. Dołączam tutaj cały projekt plus screen błędu.

Opis podłączenia jest w komentarzach "main" projektu.

Co jest przyczyną tego błędu debugowania?
    Załączniki:
    • RC522 .zip (625.7 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • LPC1769 - LPCXpresso LPC1769 + Moduł RFID MF RC522 błąd podczas debugowania screen błędu.jpg (220.29 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 16244707
    Freddie Chopin
    Specjalista - Mikrokontrolery
    Ocena: 870
    To że nie widzisz kodu i zasadniczy błąd wyświetlany przez Eclipse to mały problem - po prostu podczas debuggowania kodu z bibliotek kompilatora tak to właśnie wygląda. Generalnie przyczyną jest to, że podczas wykonywania funkcji pinmap_peripheral() wykryty został jakiś błąd i wywołana została funkcja error(). Jeśli w Twoim projekcie jest funkcja pinmap_peripheral(), to po prostu postaw sobie na jej początku breakpointa i sprawdź gdzie jest problem, a następnie go rozwiąż.
  • #3 16244813
    PawcioHawkeye
    Poziom 9  
    Po zaznaczeniu błędu z pinmap_perihperal().. wyświetla mi się błąd "us_ticker_read()..". W projekcie jest taka funkcja, ale nie wiem do końca do czego ona służy i nie wiem jak pozbyć się tego błędu.