logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Quad ATV 110 - Schemat podłączenia licznika

Kamyk95221 05 Lut 2017 14:45 18864 6
REKLAMA
  • #1 16254700
    Kamyk95221
    Poziom 11  
    Ocena: 5
    Witam. Na pisze z góry że jestem zielony w tym temacie i prosił bym o wyrozumiałość. A więc, posiadam chińskiego Quada 110 i chciałbym mu zamontować licznik. Mam tu taki upatrzony typowo do Quadów tylko nie wiem czy on mi podejdzie tzn gdzie co i jak podłączyć. Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

Tu zostawiam link do licznika który chciał bym zamontować:

http://www.quady.malopolska.pl/obrotomierz-licznik-do-quada-p-409.html
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 16255549
    Kamyk95221
    Poziom 11  
    Czy w nim jest taki czujnik to nie mam pojęcia. Prędkościomierza nie było w nim fabrycznie
  • REKLAMA
  • #4 16258649
    lisekey
    Poziom 15  
    Ocena: 77
    Proponuje odwiedzić inne forum związanymi z tymi quadami typu "atv polska" i tam napisać, pewnie będziesz musiał do tego licznika dokupić ten czujnik ale gdzie go zamontujesz nie mam pojęcia bo z takim czymś się jeszcze nie spotkałem.
  • REKLAMA
  • #5 16260641
    paweld69
    Poziom 28  
    Ocena: 360
    Pytaj sprzedawcę o sposób ,instrukcję montażu
  • #6 16262089
    Kamyk95221
    Poziom 11  
    Na zdjęciu widać kostkę 4/albo 6 pin. Ja takich kostek w swoim Quadzie mam mnóstwo, tylko pozostaje pytanie do której to ma iść a przez rozmowę telefoniczną nic nie załatwię dlatego opisałem swój problem tu na forum bo może jest ktoś w tym temacie obeznany i będzie mi w stanie pomóc

Dodano po 7 [minuty]:

I tyle by było w tym temacie :) Dostałem odpowiedź od Właściciela Aukcji na której jest wystawiony licznik.

Witam, licznik jest dedykowany do pojazdów 110-125 większość tego typu pojazdów posiada wtyczkę 6 pin-ową pod licznik, oferowane przez nas pojazdy takową posiadają. Pozdrawiam