Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nawigacja Vordon 4,5 - nie łączy się z PC.

13 Lut 2017 22:21 2565 7
  • Poziom 4  
    Witam serdecznie!

    Dzisiaj kupiłem nawigację Vordon 4,5 bym chciał zaktualizować mapę Polski, ale niestety po podłączeniu nawigacji do komputera przez kabel USB żaden dysk się nie pokazuje, po prostu nic.

    Pisze, że nawigacja ma dożywotnią aktualizację, to może ona sama się aktualizuje?
  • Poziom 18  
    Napisz jaki masz system zainstalowany w komputerze i dokładny opis nawigacji (typ,model).
  • Poziom 4  
    System Windows 10 , VORDON GPS 4,5" NAWIGACJA SAMOCHODOWA

    z tylu nawigacji pisze:
    4GB 128M
    GPS 4305
    GPS Satellite Navigation
    Output: DC 5V 1.5A-2A

    Pudełko wygląda tak :
    http://s-trojmiasto.pl/ogloszenia/foto/599800.../1_Nawigacja-Vordon-GPS-4-5-World_900x700.jpg

    Próbowałem zaktualizować z tej instrukcji
    https://www.youtube.com/watch?v=7AAlWss8BVY,
    ale nie odczytuje dysku nawigacji tylko mam dysk: c,d a jak podłączam nawigacje kablem usb do laptopa to nie ma żadnej reakcji . Nie mam karty pamięci włożonej do nawigacji ale to chyba nic nie szkodzi bo ona w sobie ma wbudowana pamięć.
  • Poziom 18  
    "Xernax321@" - na filmiku do którego podałeś link aktualizacja jest wgrywana na kartę pamięci (Mass Storage) dlatego nie widać podłączonej nawigacji u Ciebie ,ponieważ nie masz karty pamięci w nawigacji. Albo ją kupisz i wtedy zrobisz tak jak na filmie albo zamiast zaznaczać Mass Storage wybierz tryb Active Sync i spróbuj wtedy.
  • Poziom 25  
    Karta pamięci nie jest potrzebna. Pamięć urządzenia powinna być widoczna jak pendrive. Napisz jaki tryb pracy urządzenia USB masz wybrany w ustawieniach. Spróbuj na innym kablu, innych portach USB.
  • Poziom 17  
    Witam wszystkich
    Xernax321 napisał:
    podłączeniu nawigacji do komputera przez kabel USB żaden dysk się nie pokazuje, po prostu nic.

    Ważne jest, że jest zainstalowany system operacyjny z ActiveSync lub Centrum obsługi urządzeń mobilnych aplikacji.
  • Poziom 9  
    Kabel masz oryginalny? Może to po prostu wina kabla. Czy nawigacja w momencie podpięcia do komputera jest uruchomiona?