logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kino domowe do 1500zł do pokoju 20m2 z aktywnym subwooferem - jakie wybrać?

picior93 19 Lut 2017 07:33 1395 6
REKLAMA
  • #1 16289561
    picior93
    Poziom 2  
    Witam szukam dla siebie zestawu kina domowego.
    Ma mi służyć do oglądania filmów, ale również do słuchania muzyki każdego gatunku - ma być uniwersalne.
    Pokój wysoki o powierzchni około 20m2.
    Kwota jaką dysponuję to okolice 1500 zł na ten moment.
    Fajnie by było dorzucić jakiś aktywny subwoofer do kompletu.

Nie znam się na tym kompletnie. Rozglądałem się nawet za używanym sprzętem, ale nie wiem czy to dobry pomysł.
    Pomóżcie jak da radę, pozdrawiam. Piotr.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 16291506
    telecaster1951
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 816
    picior93 napisał:
    Czy to ma sens?
    Niestety nie. Te kolumny to chińskie marketówki. Tam nawet nie ma jak wymienić głośników (gwarancja nie obejmuje spalenia głośnika), bo nie wiadomo kto je robi.
    Zastanów się czy na pewno potrzebujesz zestawu KD. Pamiętaj że w muzyce i tak zagrają tylko kolumny frontowe.
    Jeśli chcesz KD, to proponuję kupić na razie stereo, a potem dokupić pozostałe głośniki. W tym przypadku musisz kupować coś od pewnego producenta, który produkuje pełne zestawy KD.
    Przykład? Tonsil Premium. Nówki kosztują 1000zł za parę, co czyni je najtańszymi z kolumn, na które warto zwrócić uwagę. Tonsil produkuje też głośniki tylne i centralny, więc z rozbudową nie będzie problemu.
  • #5 16292111
    picior93
    Poziom 2  
    Zakupiłem zestaw który wymieniłem wyżej. Po zapoznaniem się z jego możliwościami stwierdziłem że na moje potrzeby będzie w sam raz. Tylko teraz dobrać do niego amplituder i dokupić okablowanie. Jesteście w stanie polecić mi amplituder który spełni swoją rolę przy tym sprzęcie?
  • REKLAMA
  • #6 16292355