logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dobór kina domowego do pomieszczenia z gniazdkami pod głośniki, budżet 3k+

czarek1093 02 Kwi 2025 14:43 315 7
REKLAMA
  • #1 21504580
    czarek1093
    Poziom 2  
    Witam, na wstępie zaznaczam, że jestem kompletnie zielony w tym temacie. Szukam pomocy w doborze kina domowego do pomieszczenia ze zdjęć, ze ścian, jak widać, idą kable po lewej i prawej stronie pomieszczenia od strony narożnika, a w ścianie od strony telewizora są gniazdka pod głośniki, za telewizorem, jak i po lewej i prawej stronie. Zależy mi na kinowym dźwięku przestrzennym, sprzęt może być nowy, jak i używany, budżet załóżmy na 3 k, aczkolwiek można zwiększyć w razie potrzeby, jeśli nie da się w tej cenie nic fajnego dostać.

Z góry dziękuję za pomoc.

Gniazdko elektryczne i gniazdko głośnikowe na ścianie.
    Gniazdka elektryczne i gniazdo na kabel dźwiękowy na białej ścianie.
    Zestaw gniazdek ściennych z kablami z tyłu telewizora.
    Ściana pomieszczenia z kablami i gniazdkami do instalacji kina domowego.
    Kable głośnikowe wychodzące ze ściany w salonie z szarym narożnikiem.
    Pokój dzienny z szarym narożnikiem i komputerem przy oknie balkonowym.
    Pokój z jasnymi ścianami i podłogą, biurko z komputerem po lewej stronie, i telewizor nisko na podłodze z prawej. Szara kanapa z dwoma kotami, szklany stół oraz czerwone krzesło częściowo widoczne.
  • REKLAMA
  • #2 21506700
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 21509339
    KentElectronics
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Niech doda jeszcze jedno zero i kupuje od razu B&W Nautilusy cztery.

@czarek1093 co jest źródłem dźwięku? Masz odtwarzacz Blu-ray czy korzystasz raczej ze streamingu jak Netflix?
    Oglądasz raczej głośno i oczekujesz kinowych doznań, czy zależy tylko na dźwięku przestrzennym?