logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Yamaha EMX312SC - odłączenie miksera od końcówki mocy

agaton1 19 Lut 2017 11:35 981 12
REKLAMA
  • #1 16289960
    agaton1
    Poziom 10  
    Powermixer Yamaha EMX312SC upadł i się nieco w środku uszkodził, elektronik powiedział, że nie warto naprawiać końcówki mocy, bo jest dużo uszkodzeń, ale mikser z efektem dźwięku jest chyba bez zarzutu. Rozebrałem i zobaczyłem, że właściwie mixer jest tylko połączony 12 pinową taśmą z resztą sprzętu (czyli wzmacniaczem), sorki za takie określenia ale nie jestem nawet amatorem elektronikiem - ale muzykiem. Czy ktoś doradzi jak doprowadzić do tego mixera prąd, tak aby móc podłączyć go do jakiejś zewnętrznej końcówki mocy? Wydaje mi się, że byłby to niezły 8 kanałowy mikserek z kamerą pogłosową, gdyby go właściwie zasilić. Z góry dziękuję za pomoc.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 16290202
    SERVICE-AV
    Poziom 39  
    Ocena: 899
    Przekaż go w ręce innego specjalisty by spojrzał czy naprawdę nie da się uratować płyty wzmacniacza by pobrać choćby z niego zasilanie.
    Przecież muzykowi nie wytłumaczymy jak ma zrobić zaawansowaną elektronikę ;)
  • #3 16290374
    agaton1
    Poziom 10  
    OK. Dzięki! Jednak nie prosiłem o dokładny opis lecz raczej opinie, czy dobrze rozumuję. Ja wolałbym zrobić z niego mały płaski mikser dorabiając skrzynkę niż korzystać z tamtej a co do zasilania - no właśnie czy da się pobrać to minimum potrzebne do zasilenia miksera? Dodaję do tego zdjęcia.
    Załączniki:
    • Yamaha EMX312SC - odłączenie miksera od końcówki mocy 20170219_134237.jpg (805.1 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Yamaha EMX312SC - odłączenie miksera od końcówki mocy 20170219_134226.jpg (1.67 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.