logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

ROBOT STEROWANY Z MYSZKI PRZEZ PODCZERWIEŃ - POMOCY

SIR_ARTUR 22 Lip 2005 02:13 3476 8
  • #1 1672214
    SIR_ARTUR
    Poziom 10  
    A MIANOWICIE :

MYŚLĘ NAD ZBUDOWANIEM ROBOTA (SAMOCHODU) KTÓRY BYŁBY STEROWANY Z MYSZKI KOMPUTEROWEJ . PRZY MYSZCE CHCIAŁBYM ZBUDOWAĆ NADAJNIK NP. NA PODCZERWIEŃ , NATOMIAST PRZY ROBOCIE ODBIORNIK WRAZ ZE SCALAKIEM KTÓRY STEROWAŁ BY SILNIKAMI .

NP.

LEWY PRZYCISK MYSZY - JAZDA DO PRZODU
    PRAWY PRZYCISK MYSZY - JAZDA DO TYŁU
    PORUSZAMIE MYSZKĄ NA BOKI - SKRĘT W PRAWO I LEWO .

JESTEM DOPIERO POCZĄTKUJĄCYM ELEKTRONIKIEM WIEC PROSZE
    O POMYSŁY I SUGESTIE ODNOŚNIE MOJEGO POMYSŁU.
  • #2 1672773
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #3 1719244
    Krzysiek13
    Poziom 11  
    Witam,

To tak na zobrazowanie sobie jak dziala myszka.
    Siedzialem nad nia tydzien, ale moge powiedziec, ze wiem juz o niej wszystko :). Jak po lekturze myszka dalej bedzie Cie interesowac to sluze pelna pomoca.
    Pozdrawiam. Krzysiek
    Załączniki:
    • Protokol PS2.pdf (239.14 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #4 1719326
    Halftheman
    Poziom 16  
    Ocena: 5
    SIR_ARTUR napisał:
    A MIANOWICIE :

MYŚLĘ NAD ZBUDOWANIEM ROBOTA (SAMOCHODU) KTÓRY BYŁBY STEROWANY Z MYSZKI KOMPUTEROWEJ . PRZY MYSZCE CHCIAŁBYM ZBUDOWAĆ NADAJNIK NP. NA PODCZERWIEŃ , NATOMIAST PRZY ROBOCIE ODBIORNIK WRAZ ZE SCALAKIEM KTÓRY STEROWAŁ BY SILNIKAMI .

NP.

LEWY PRZYCISK MYSZY - JAZDA DO PRZODU
    PRAWY PRZYCISK MYSZY - JAZDA DO TYŁU
    PORUSZAMIE MYSZKĄ NA BOKI - SKRĘT W PRAWO I LEWO .

JESTEM DOPIERO POCZĄTKUJĄCYM ELEKTRONIKIEM WIEC PROSZE
    O POMYSŁY I SUGESTIE ODNOŚNIE MOJEGO POMYSŁU.

http://www.bykom-stop.avx.pl/ to po pierwsze. Po drugie IR jest kierunkowe,co nie nadaje sie do komunikacji miedzy np.: robotami.
  • #5 1719411
    Krzysiek13
    Poziom 11  
    Witam ponownie,